What's UP - Doare (Versuri) #uASAP

Versuri

What's UP - Doare (Versuri) #uASAP
What's UP - Doare (Videoclip Oficial) #uASAP

În timp ce dormeam mi-ai luat tot ce-aveam
La cât ne iubeam nici nu mă gândeam
Simțeam c-o să pleci într-o zi
Dar nu mă gândeam că n-ai să mai vii

REFREN:
Doare!
Habar n-ai tu cum doare!
Beau doar apă de mare
Pun pe rană și strig
Doare!
Habar n-ai tu cum doare
Vărs doar lacrimi amare
M-am săturat să plâng

Ai plecat cu tot ce-aveam, mi-ai luat vesta de salvare
Zi-mi ce suflet poți să ai să mă lași singur pe mare
Mă uit în jur, nimic în zare
Nu văd nicio cale de scăpare

REFREN:
Doare!
Habar n-ai tu cum doare!
Beau doar apă de mare
Pun pe rană și strig
Doare!
Habar n-ai tu cum doare
Vărs doar lacrimi amare
M-am săturat să plâng

Știi, metafora-i metaforă, dar hai să-ți zic real
Lipsa ta mă înfioară, sunt captiv în ireal
Un veșnic coșmar, mă uit în jur și văd prin oameni
Te caut cu privirea, unora le mai și semeni
Dar niciodată nu ești tu și nu știu unde-ai dispărut
M-am săturat să te caut, te caut de mult
Am mers și cu taxiul, am luat-o și pe jos
Asta-i ultima scrisoare, să vii înapoi, te rog frumos

REFREN:
Doare!
Habar n-ai tu cum doare!
Beau doar apă de mare
Pun pe rană și strig
Doare!
Habar n-ai tu cum doare
Vărs doar lacrimi amare
M-am săturat să plâng

Trimiteți un comentariu