Guvid - La cocioaba cu geamuri fumurii (Versuri) - (Poezie La Ceas De Seara)

Versuri

Guvid - La cocioaba cu geamuri fumurii (Versuri) - (Poezie La Ceas De Seara)
Guvid - La cocioaba cu geamuri fumurii (Poezie La Ceas De Seara)

A venit primavara din suflet, din calimara sunet,
Din orgoliu un tunet si am inceput sa cuget
Eu sunt ala de pe nava parasita cu personalitatea smerita
Echipajul disparut intr-o clipa, privind in oglinda
Aburita, Romul, mintea aiurita
Si acum impart cu tine mesajul gasit in deriva in sticla
Eu sunt ala ca iti canta in noptile tarzii romanta bunicii
Povestirile iubirii, Creanga, amintiri, copilarii
Eu sunt ala, pierdut cu trecutul
Regasit apoi, privind inceputul
Eu sunt ala care iti canta si daca nu voiai
Bagam rap pana te plictiseai si plecai
Eu sunt ala care a iubit, tu habar nu ai
Indragosit de rap la fel ca Zamfir de nai
Eu sunt ala din cocioaba cu geamuri fumurii
Unde te invitam mereu, dar nu voiai sa vii
Iti era frica sa intri, te asteptam pe prispa
Crispat ca iti voi prezenta inca o piesa trista
Acum iti multumesc in sfarsit ca-i acceptat
Invitatia de cand nu eram barbat, eram baiat
Acum are cine sa-mi scrie memorile
Bine ai venit in casa mea, ascultatorule

Trimiteți un comentariu