Carbon & Phane - D-acum inainte (Versuri)

Versuri

Carbon & Phane - D-acum inainte (Versuri)
Carbon & Phane - D-acum inainte (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Carbon):
Cred că-i trei, sau patru dimineața
Băga-ți-ai p**a, în ce fel se-nclină balanța
Al șaptelea balot, pană la bot, aproape mort
Pe stradă, felinarele aprinse par lumânări de tort
Socot c-am și eu dreptu' ca oricine, la o felie
Dar ca s-o obții, trebuie să ai simțu' datoriei
Că dacă nu-l ai, n-ai ce pune în farfurie
Și nu poți trăi viața liniștit, doar pe datorie
Însă și pasiunea dusă la extrem dăunează
Stăpân peste întuneric, aștept prima rază ce luminează
Regina nopții, pune zilierul la muncă
Și mama-mi zicea "Pune burta pe carte că te educă!"
De-aia duc la bun sfârșit ce-am început odată
Știu că sfârșitu-i bun, de îndată ce treaba-i terminată
Nu pot să dorm, somnu-ți dă zilnic omor
Și transformă dormitoru-n abator, nu pot să dorm

Outro (Carbon):
N-am vise, (N-am...)
Am dar momentu' de-acum, și de-acum înainte
Construiesc, nu pot conteni, dar în ultima zi mă voi odihni, că
Și pasiunea dusă la extrem dăunează
Când alții explorează, universu' meu, fără să-l înțeleagă

Trimiteți un comentariu