ADDA feat. KEED - Linistea (Versuri) - (Starile Addei: Sezonul 3, Episodul 2)

Versuri

ADDA feat. KEED - Linistea (Versuri) - (Starile Addei: Sezonul 3, Episodul 2)
ADDA feat. KEED - Linistea (Starile Addei: Sezonul 3, Episodul 2)

Tot ce-am trait am atras eu
Prin vechi si nestiute
M-am ascuns dupa povesti
Adica doar lucruri marunte

Ce e important am in inima, dar nu ma uit
Ca-s mult prea ocupata sufletul sa il ascult
Si mult prea complicata ca sa uit, ma leg chiar de trecut
Si mult prea afectata de voci ce m-au durut

Si m-au durut ca n-am stiu sa le pun punct, sa aud fara sa ascult
Am fost nesigura prea mult
Superficial sa fiu, asa ne invata
Orgoliu, putere si ignoranta
Si ne luptam cu noi, asa e in viata
Ne hranim cu emotii si speranta

Cand linistea urla mai tare decat eu vreodata as putea
O voce-mi rasuna in tample si ma cheama la ea
Ma cheama la ea linistea, da, da, da
La, la, la, la, la, la, la, la, la
Ma cheama la ea linistea, da, da, da
La, la, la, la, la, la, la, la, la

Cand eram mic eu visam sa fiu un magician
Sa cresc mai repede decat 100
Nu vreau sa scap de regrete, de haos, de teama
De tot, te rog, liniste, vino si ia-ma

N-am fugit de tine ca de copilarie
Da’ macar copilaria n-am pierdut-o
Minte cine zice ca in viata e numai fericire
Stiai, gresesti cu ce alegi si, totusi, ai facut-o

Du-ma departe de oameni, de rele
Tentatii ma scapa de ele
Nu vreau sa mai simt durere, uneori nu pot sa le duc pe ale mele
Obligatii, mandrie, dileme

Numere, totul, probleme
Sunt coplesit de panica, patima, sute de dubii ma incaleca, scapa-ma

Cand linistea urla mai tare decat eu vreodata as putea
O voce-mi rasuna in tample si ma cheama la ea
Ma cheama la ea linistea, da, da, da
La, la, la, la, la, la, la, la, la
Ma cheama la ea linistea, da, da, da
La, la, la, la, la, la, la, la, la

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro