Samurai - Sa fii tu (Versuri)

Versuri

Samurai - Sa fii tu (Versuri)
Samurai - Sa fii tu (Videoclip Oficial)

Ăștia s-au dilit toți și eu am un feeling, boss
Că o să ne strice copiii, 'că sunt dubioși
Și mulți sunt proști, se duc cum îi suflă vântu'
Dacă-n capu' tău e un gol, la ce dracu' îngrămădești pământu'?
Ridic cuvântu' și paharu' pentru ai mei, se știu
Rămân până se închide baru', nu plec de aici viu
Mai stau să scriu, poate s-o prinde ceva de ei
Fascinați de autotune, era și-n '93
Și știu că azi e atât de greu să fii original
Și nu vorbesc de artă, că oricum nu au habar
Eu scuip metal de când ne jucam cu ace 1-3 din Paranoia,
Acum îmi bat la ușă toți dracii
Vorbește încet să n-audă, că o să-ți fure graiu'
Privește cerul și visează, ia și aprinde paiu'
Trăiește cum vrei, în viață e despre momente
Dar suntem încă pe Pământ, ce atâtea comete?
Unde te crezi? Știm deja că are tac-tu' Benz
Mă-ta muncește prin Italia și tu te droghezi
Am înțeles, ești în stadiu' în care le testezi
Crezi c-ai fost trimis sa fii hater, bro? Halucinezi...

Mă plimb prin toate lumile și multe-s umile
Da' una mă iubește, îmi bagă un bilet sub mileu
Și știe că-s și eu dilău', dar nu în felu' tău
N-aș strica muzica, da-mi place tot ce-mi face rău
Bine ai venit în capul meu, vrei ceva de băut?
Bagă-mi 200 cu gheață, sper că-i d-ală bun
Ăștia-s fuduli, am ajuns să iau bituri de la ruși
Da' mă mândresc că sunt român, la fel ca Brâncuși
Cum pot s-aleg ceva când am atâtea uși în față
Și io am ales să fac artă întreaga mea viață
Știu că-i o pasă, mi-au promis că o să-mi treacă
Tot sterilizez cu vodkă, da' și asta a început să-mi placă
Și mulți se sapă, nu le iese, da' încearcă și ei
Tu n-auzi că sună ca boala? Să nu-mi dai și mie
Alții se atacă și stau ferm convinși că sunt mai buni
Da' nu înțeleg că de fapt cel mai greu e SĂ FII TU!

M-activez seara ca să înlătur plictiseala, vin
Și trag de mine zi de zi ca să mai trag puțin
Mai dau cu vin că-i sângele lu' Dumnezeu
Check-in pe diguri, singur, jur că sar în cap, nu-mi trece, așa sunt eu
Sunt nervos tare când trec dintr-o stare în alta
Tragi și de mine să mai trag, da' ia zii: cine mai plătește arta?
Ziceai că soarta', da' să vezi cum ard eu cartea
Când termin de scris și-s plin de vise, un pumn în cap să-mi treacă cu astea
Nu mă dezic, tot ce-am scris e umbra mea
Stăm amândoi pe canapea, când aprind unu' mai trage și ea
Sunt ca un șarpe, îmi schimb pielea, nu năravu'
Sunt o minte strălucită și-s român curat ca Mihai Bravu
E prea vechi patu', d-asta nu mă odihnesc
Astăzi am fost alt om, cred că visez, nu reușesc să mă trezesc
Plecam din corp, de 13 luni mă țin curat
Dacă mai văd în viața mea un pix, să mor de nu mi-l dau în cap!

Trimiteți un comentariu