DaniPeNET - DaniPeNetOSAURUS - Episod 2 - EROU

Episod 2 - EROU

DaniPeNET - DaniPeNetOSAURUS - Episod 2 - EROU

La finalul clipului cateva secvente din urmatorul episod.
Astazi al doilea episod din seria cu DANIZAURII, iar saptamana viitoare cel mai probabil si episodul 3.
Am lucrat la ele in paralel in din perioada sarbatorilor.
Proiectul asta cu dinozauri imi este extrem de drag, si sper din suflet sa va placa si voua.
Incepusem sa lucrez la el inca din 2016, inainte sa apara probleme astea imbecile de sanatate.
Si mi-am dorit mereu sa fiu capabil sa fac CGI-urile si efectele speciale cat mai misto, pentru ca, desigur: tot cei mai bun pentru subscriberii mei. Savvy?
Don't worry, pentru cei care-au cerut, vin si livestramurile curand. Mi-am facut si backdrop nou si imi place mult cum a iesit. Mi-am facut si server de Discord, dar pana acum l-am postat doar pe instagram si in Comunity Tab pe channel.
Si cel mai important lucru din orice video al meu este sa-mi manifest recunostinta pentru Decembrie, si sa va multumesc pentru ca voi m-ati ajutat sa fac primii pasi in a trece peste depresia cauzata de afectiunea fizica, prin suportul vostru moral. Am citit sute de commenturi, si da, aveti dreptate. Indiferent de conjunctura, moralul ridicat ajuta enorm organismul sa lupte cu boala, laolalta cu tratamentul, si sa se auto-repare. Iar pentru aceste lucruri va multumesc din toata inima mea.

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu