Gojira & Planet H x NOSFE - Jaf Mahal (Versuri)

Versuri

Gojira & Planet H x NOSFE - Jaf Mahal (Versuri)
Gojira & Planet H x NOSFE - Jaf Mahal (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Ăsta-i Jaf Mahal, complet ilegal, hai în stradă, brosky!
Acum sunt animal, Garrix, intru-n ei fără arme și pe față no sky!

Yeau, my name is Raj Kaput!
Ăsta-i Jaf Mahal, subsemnatu' pune punct,
La butoane un roboțel ce nu se dă bătut,
În borcane-i pun șpaga, da' eu î-l trișez de mult,

Switch up!
Ultimu' combinator, ultimu' bișnițar,
Se visează-n miezu' nopții bossu' principal,
Ultimu', nu primu', nu vrea cartea, îi mai fin filmu',
Popcorn, microunde, tv, Jaf Ma-hal!

Strofa 2:
În felu' meu, eu 's peștele sistemului, asta e menirea lui,
Climă ca a Infernului, în marșul intelectului,
'S peste ei tot timpu', eu fiind "unda",
Si când mă duc în mainstream, mă duc să le vând un alt sound,

More money, hai, honey, locu', unu, doar eu, tu, doi,
Nu mă face să mă transform, bagăa sprayu' înapoi,
Bagă p**anu', bagă dosaru', șpagă, tot anu', bagă bagă,
Caru-n Caracal, Caracatița, în ce hal, ca un cec în alb, Jaf Ma-hal!

Trimiteți un comentariu