BLANCO - Scuza-ma pe mine feat. Dice (Versuri)

Versuri

BLANCO - Scuza-ma pe mine feat. Dice (Versuri)
BLANCO - Scuza-ma pe mine feat. Dice (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Blanco):
Sunt mare fermier, d-aia eu le dau de furcă
Plantez cultiv, fumez ca să văd cum se descurcă
Peste tot unde mă vezi, am sapcă si glugă
Run forest run, am pus fraierii pe fugă
Mi-a înghețat urechea și nu e frig afară
Am o tarfă bună-n casă you know she gon’ swallow
3PCT ca și curry baby, you know i’m a baller
E randu’ meu de data asta nu mai stau pe bară
Nu este ceată afară, dar se face de la fum
Sunt mereu pe poziție, doar fum fără tutun
Ah, știi bine ce vrei, cred c-o vrei acum
Ah, vino langă mine fato să te afum.
Haide vino langă mine acum,
Te umplu de sânge, după te las scrum
Te umplu de sos și te las în drum,
Mamacita hai scuză-mă tu pe mine acum..

Refren:
Scuză-mă pe mine, yaaah x3
Hai te rog, da, tu, scuză-mă pe mine.

Bridge:
Scuză-mă pe mine,
Dar scuză-mă pe mine,
Dar scuză-mă pe mine,
Dar te rog eu scuză-mă pe mine

Strofa 2 (Dice:
Scuză-mă pe mine, haide scuză-mă pe mine,
Idei pe bandă rulantă nu le pot ține.
Ochelari tot timpul, stilu-mi aparține,
Bag un vers, sute de filme, zi-mi copilul profeției!
Află că timpul nu mă schimbă,nu
Pune-mi vocea pe boxe, timbrul pe limbă,
Țin aproape doar ce vreau, hai nu fă drame,
Blanco le dă sosu' , Zarul le dă carne, carne, carne.
Nu-mi f*te vibe-ul ca vecinii,c-am plecat din underground
Și mă duc sus, ca ușa de Lamborghini.
Lamborghini, dispar ca Houdini,
Caută-mă între nori de fum ca zepelinii.
Oh no, no, no,
Ține minte tagul,că o să-l auzi din nou.
Mă găsești între oameni ce fac artă,
Lângă fratiori și între dame de ciocolată,
Așa că scuză-mă pe mine!

Trimiteți un comentariu