Samurai - Freestyle Stradavarius (Versuri)

Versuri

Samurai - Freestyle Stradavarius (Versuri)
Samurai - Freestyle Stradavarius (Videoclip Oficial)

E reincarnarea marilor poeti
Cuvinte in loc de sange, e ca un drog ce curge lent
Sunt dependent de efect, stiu...
E dulce ca morfina chit ca ma omoara incet
Muzica mea nu-i tratament, e doping
Te duce intr-un loc utopic, iti tremura ochii
In jur am numa' frati ce injura
Dizolva cristale in apa, devin energie pura
Si avem toti acelasi tel
In mana o ranga de fier, in suflet rabdare de otel
Fiecare alt caracter, haiduci
Alege cuvintele bine, vezi sa nu te incurci
Ca vin deodata cate 10
Titani din Salajan si militari din Berceni
Eu's criminal de sentimente
Torn licoare in pahare, imi dau strofele cu sete
Ma tin de ce-am creat ca de un fir
Normal ca-s mereu inspirat, nu m-auzi cum respir
Am uitat cum e sa te simti copil
Orasu-i ca un labirint, da' nu ma simt captiv
Incarc, inspir si trag...
Am pata pusa, nici nu mai tintesc, ii vad cum cad
Multi ma urasc ca-s talentat
La cata ura am adunat am zis ca tre' s-o folosesc cumva
Pe strazi e frig si praf
Am inteles ca Romania nu creste copii, creste soldati
Needucati, da' gata de orice
Nu vor sa fie integrati, se adapteaza ei

Trimiteți un comentariu