Gojira & Planet H feat. NOSFE - Rascoala de la 808 (Versuri)

Versuri

Gojira & Planet H feat. NOSFE - Rascoala de la 808 (Versuri)
Gojira & Planet H feat. NOSFE - Rascoala de la 808 (Videoclip Oficial)

Refren:
Dacă bassu' mârâie, mârâie și tu,
Mrrr mrrr, mârâie și tu!
Dacă bassu' mârâie, mârâie și tu,
Mrrr mrrr, mârâie și tu!

Strofa 1:
Yayo, burgeri de zăpadă, chips, extra mayo,
Lay low, noaptea e young, thug, trag în hotel, nu e Marriot,
Sleep, not, buletinu' și-o bancnotă, facem plinu' la rulotă, ok!

Merg pe stradă, liber, nu mă bagă-n seamă,
Decât fanii mei, bre, puțini îmi inspiră teamă,
Nici măcar un hater, fiindcă știu că n-are zeamă,
Facebook, Insta, Twitter, ăștia- s toți bazați pe gardă,

B:
Hatere hatere hatere, eu 's literă literă literă,
De lege, de lege, de lege, I am, The Legend, The Legend, The Legend, man!
Cremme della cremme, della cremme, man,
Bagă-ne blană pe sistem, spargem timpanu' când te prindem, bagă-ne blană pe sistem!
Hurry up! Hurry up!

Strofa 2:
Bagabonțeala mea nu e soft, bagabonțeala mea nu-i de loft,
Bagă 808 800, mâna sus dacă ai ce, hey,
Mâna sus dacă și tu ai, pus ochii direct pe mălai,

Am un prieten, străin, care, când ne vedem, mă-ntreabă mereu: you want that white?
I like fast food, burgeri de zapada, can I have a bite?
Cui pe cui se scoate, Long Island, oh Doamne, iar un long night?

Nu mă călca pe coadă, mate, I didn't come here to fight,
Nu mă-ntreba ce fac, dacă ne știm doar de pe net, aight?

B:
Hatere hatere hatere, eu 's literă literă literă,
De lege, de lege, de lege, I am, The Legend, The Legend, I am,
Cremme della cremme, della cremme, man,
Bagă-ne blană pe sistem, îți spargem timpanu' când te prindem, bagă-ne blană pe sistem!
Hurry up! Hurry up!

Trimiteți un comentariu