El Nino feat. AVA - Argintiu (Versuri)



El Nino feat. AVA - Argintiu (Versuri)
El Nino feat. AVA - Argintiu (Videoclip Oficial) - (Prod. Spectru)

Strofa 1:
Am crescut cu mingea la picior, bunica la geam
Mă striga să intru în casă și fix atunci șutam
Aplaudau băieții când dădeam cu interioru
Prindea mingea un efect, de-ți venea să-mi pupi picioru'
Pistolu meu cu bile atunci credeam că poa’ să facă
O minune să oprească doi oameni care se ceartă
Niciodată n-am crezut că sunt prea mic
Aveam avioane de hârtie și încercam să le ridic
Atunci când vântul nu bătea puneam în ele vise mari
Eram copil cuminte și aveam prieteni cuțitari
Doar că atunci când vrei să pari, ce nu ești, poa’ să te închidă
Pentru o furăciune sau poți să te duci pentru crimă
Legitimă apărare dacă ai crescut in teroare
Din păcate intr-o celulă viața poa’ să-ți dea eroare
Și-am văzut cu ochii mei cum alcoolul schimbă omu
Cum azi pune o sămânță și dup-aia taie pomu’

Refren:
Trece timpul și culoarea mea se schimbă
Și mă regăsesc în omul din oglindă
Argintiul are o poveste lungă
E o bijuterie scumpă

Trece timpul și culoarea mea se schimbă
Și mă regăsesc în omul din oglindă
Argintiul are o poveste lungă
E o bijuterie scumpă

Strofa 2:
Pe moment nu mă gândeam cum o să fie mai târziu
Sau că părul meu șaten poa’ să ajungă argintiu
Și nu mă vedeam puriu, cum nu mă vedeam vedetă
Aveam stema de bmw pe cadrul de la bicicletă
Anii au trecut și-am rupt, am făcut niște milioane
Și oamenii frumosi s-au transformat în lighioane
Mai dă-mi Doamne o zi, să mai fiu copil din nou
Să mă bucur de surpriza pe care o găseam în ou
Să mă fac de ciocolată pe la gură și să râd
Inima Doamne, dă-mi putere s-o ascult
Și nu mi-e frică, sunt frumos și mai cărunt
Doar că am crescut și acum nu mă mai bucur la mărunt
Și mă întristează câteodată fericirea artificială
Goana după bani, poate să devină boală
Și viața mea e mama, eu sunt tată și descriu
Fericirea prin cuvinte chiar dacă-s argintiu

Refren:
Trece timpul și culoarea mea se schimbă
Și mă regăsesc în omul din oglindă
Argintiul are o poveste lungă
E o bijuterie scumpă

Trece timpul și culoarea mea se schimbă
Și mă regăsesc în omul din oglindă
Argintiul are o poveste lungă
E o bijuterie scumpă

Trece timpul și culoarea mea se schimbă
Și mă regăsesc în omul din oglindă
Argintiul are o poveste lungă
E o bijuterie scumpă

Trece timpul și culoarea mea se schimbă
Și mă regăsesc în omul din oglindă
Argintiul are o poveste lungă
E o bijuterie scumpă

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro