ALAN - Un Deget in Aer (Versuri)

Versuri

ALAN - Un Deget in Aer (Versuri)
ALAN - Un Deget in Aer (Videoclip Oficial)

Intru in actiune ca BD, cand dau capete cad, am o mie de motive care ma fac sa fac ce fac
Care ma tin gata de-atac, care ma tin legat de rap ca-ntr-un mediu poluat hip hopu’ e aer curat!
Te vrei remarcat da’ pare prea complicat, unii se poarta de parca le respiri aeru’
Fac totu’ cum vine. vine bine, nimic nu e calculat d-aia cand trag aer in piept, respir hip hop!
Am constiinta curata, reputatia nepatata, am tot vazut rapperi cum apar si pleaca
D-aia zic cateodata cand vad unu ca si-o-ncearca - Asta-i treaba de baieti, nu-i pentru orice papleaca!
Unii cred ca pot s-o faca da’ cad de la 2-10, pai ce sa mai vorbim de dat texte destepte
Cat despre ce zic parca-i aud cum o s-o frece O dai prea repede vrem si noi sa intelegem!
Staai..ce poate asta sa faca, o las mai usor poate asa o sa le placa
Da’ tine-ma minte ca fac haterii sa taca, am un flow criminal - uite-te cum ii ingroapa!
Asta-i muzica de colt de bloc, stiu ce pot, rup tot, scuip foc.
O fac de 10, zece ani non stop, tot de top cu skill, cu still cu tot! Fuck off!
Uite partea buna - Un deget in aer sa se vada de pe Luna
Inc-o data impreuna - Un deget in aer sa se vada de pe Luna

Fac ce vreau io - mi se rupe
Mi se rupe - mi se rupe
Nu ma crezi tu - mi se rupe
Mi se rupe - mi se rupa

Fac ce vreau io - mi se rupe
Mi se rupe - mi se rupe
Nu ma crezi tu - mi se rupe
Mi se rupe

Hip hopu’ bate orice drog, iti intra-n suflet prin urechi
Muzica mea de colt de bloc se pisa pe fitele de centru vechi

Aici mare bolid trage pe dreapta, rablo! Original, clar, am vise prea mari ca Pablo!
Nu te tii dupa mine cazi, lat ca la cardio, mult prea rapid - nu ma prind undele radio!
Dac-apas pedala tare, tine-te ca-i jale! Panaramo, nicio vorba nu e pusa la-ntamplare
Yo Am sute de mii de cuvinte pe care le leg, se pare ca vorbele tale nu sunt decat vorbe goale,
Nu am texte oarecare d-aia atunci cand dau pe beat o dau cu dume nebune pe bune ce-ti dau de gandit
Mi-as pune viata pe repeat, d-asta imi pun viata beat, vin de viitor d-asta par diferit!
Ca un amstaff atac, p-asta-s razna, gazda-s tot yo,
N-am staf, p-alt track atac solo, cu asta basta - zbor ca Zorro!
Asta nu e piesa aia menita sa ma laud ca sigur nu ma apuc acum singur sa m-aplaud
Succesu vine greu da’ dispare ca valu’, oricum n-o sa dau de hit atata timp cat nu-l caut!
Eu raman roman, nu halesc tiganeala, imi stiu harneala, nu rimez alandala
Traiesc sa fac sa sara salam dac-ai vorba de muzica - deja-mi stii boala!
Uite partea buna - Un deget in aer sa se vada de pe Luna
Inc-o data impreuna - Degetu in aer sa se vada de pe Luna

Fac ce vreau io - mi se rupe
Mi se rupe - mi se rupe
Nu ma crezi tu - mi se rupe
Mi se rupe - mi se rupa

Fac ce vreau io - mi se rupe
Mi se rupe - mi se rupe
Nu ma crezi tu - mi se rupe
Mi se rupe

Hip hopu’ bate orice drog, iti intra-n suflet prin urechi
Muzica mea de colt de bloc se pisa pe fitele de centru vechi

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro