B.U.G. Mafia - Bani, Bani, Bani (Versuri) - (feat. Michel Kotcha)

Versuri

B.U.G. Mafia - Bani, Bani, Bani (Versuri) - (feat. Michel Kotcha)
B.U.G. Mafia - Bani, Bani, Bani (Videoclip Oficial) - (feat. Michel Kotcha)

Strofa 1 (Tataee):
De mic am visat să am bani, bani, bani... // Priveam tavanu' și vedeam bani, bani, bani...
Dar de mic am învățat că unii bani, bani, bani // Te lasă fără viață, fără bani, bani, bani...
Am al 6-lea simț // Și văd banii cu cătușe chiar dacă-i oferă sfinți...
Mi-au trecut prin față și bani dubioși, // Pentru ochi neantrenați, toți banii sunt frumoși...
Dau bani pe ce-aduce și mai mulți, // Sunt atent la procent, până la ultimu' cent...
Parc-aș fi ANAF-u' american, // Eu nu negociez la bani, bani, bani...

Refren (Michel Kotcha):
Merit să am tot ce vreau, // Știu că n-au
Cum să mă schimbe, m-atrăgeau // Că lipseau...
Mulțumesc pentru ce am // Promiteam
Că într-o zi, odată-n ani // N-o să mai alerg bani... (N-o să mai alerg bani...)

Strofa 2 (Caddillac):
Unii fac crize de astm, femei care au orgasm // Când e vorba despre bani, bani, bani...
Dacă-i furi, taci, că-ți iei ani, // Nu pui pe internet poze cu bani, bani, bani...
Banii sunt și murdari, și curați, // Și săraci, și bogați vor banii... Bani, bani...
Vin ca muștele la miere mulți, desculți, // Care dispar când termini banii... Bani, bani...
Auzi bani peste tot, nu lua bani peste bot // Că banii nu sunt chiar tot, da' trebuie să-i faci...
Trebuie să riști, gândește-o bine, // Rămâi într-o secundă doar cu haina de pe tine...
Și lumea e condusă de bani, adevărat, // Aș minți dac-aș spune c-am scăpat nepătat...
Mă trezesc în fiecare zi, mă spăl pe față // Și încerc să ofer o altă viață familiei...

Refren (Michel Kotcha):
Merit să am tot ce vreau, // Știu că n-au (Știu că n-au...)
Cum să mă schimbe, m-atrăgeau // Că lipseau (Lipseau...)
Mulțumesc pentru ce am // Promiteam
Că într-o zi, odată-n ani // N-o să mai alerg bani... (N-o să mai alerg bani...)

Strofa 3 (Uzzi):
Mereu capabili de cumpărat suflete, // E tot vorba de, de bani, bani, bani...
De când lumea și murdari de sânge, // Și acum se omoară pentru bani, bani...
Ghilimele sau nu, se calcă tot în picioare, // Peste lege și familie... Bani, bani, bani...
Oamenii buni au trăit frumos // Știu, cu bani sau fără bani și totuși bani, bani...
Îi fac, nu mă fac, oricât ar fi de stresant, // Pentru că știu cum e să n-ai și ce e mai important,
Da, singuru' fir, familia și frații mei, // Nu sunt legat de altceva decât de ei...
Am un contract, PTM... Și, ca să știi ce e, // E când dai mâna și face mai mult decât orice hârtie...
Banii mă ajută să trăiesc cum vreau, // Nu mă vând, vând, iau, iau bani, bani, bani...

Refren (Michel Kotcha):
Merit să am tot ce vreau, // Știu că n-au (Am trăit să știu că n-au...)
Cum să mă schimbe, m-atrăgeau // Că lipseau (Zile multe când lipseau...)
Mulțumesc pentru ce am // Promiteam (N-o să uit că-mi promiteam...)
Că într-o zi, odată-n ani // N-o să mai alerg bani... (N-o să mai alerg bani...)

Merit să am tot ce vreau, // Știu că n-au (Am trăit să știu că n-au...)
Cum să mă schimbe, m-atrăgeau // Că lipseau (Zile multe când lipseau...)
Mulțumesc pentru ce am // Promiteam (N-o să uit că-mi promiteam...)
Că într-o zi, odată-n ani // N-o să mai alerg bani... (N-o să mai alerg bani...)

Trimiteți un comentariu