Samurai feat. Miru - Ce Daca (Versuri)

Versuri

Samurai feat. Miru - Ce Daca (Versuri)
Samurai feat. Miru - Ce Daca (Piesa Oficiala) - (Prod. Carpatin Beats)

Strofa 1 (Samurai):
Tre' să fumez puțin
Să mă desprind de tot ce'i clar
Îmi place să visez cu ochii mei
Să pictez cerul pe tavan
Ce dacă afară ploaia bate'n geam şi vântul vrea să smuglă draperiile,
Rămân fericit şi îmi dau cuvântul
Că dacă liniştea dispare, nu o să plec şi eu
Că dacă afară nu e soare, o să zâmbesc la greu
Ce dacă inima tresare când mă arunc în vicii
Sunt antrenat, rămân indiferent în fața fricii
Primim tot felul de minciuni, unele sunt pase proaste
Driblăm şi dăm la geoale până la visele noastre
Baricadați în casă unii, alții ies în stradă
Îmi zic că vor să facă bine, eu vreau să fac artă
Trec ca pe Marte zilele, uit fiecare dată
Te'aş invita în mintea mea, dar e alee înaltă
E o prăpastie înaltă lângă un abis
De'acolo mă arunc în gol şi mă trezesc din vis.

Refren (Miru):
Ce dacă, timpul trece
Eu tot le simt şi le gândesc la rece
Ce dacă, oamenii pleacă
Dacă e să fiu, ştiu prea bine că o să se întoarcă

Strofa 2 (Samurai):
Adu'mi o mână de amintiri şi nici nu pot să le țin
Că printre degete se scurg precum nisipul cel mai fin
Nu reuşesc să rețin pe unde am fost, de unde vin
Sunt la intrare pe afiş, cred că tre' să merg să le explic
Se vede că sunt amețit, da'ai mei mă simt când le zic
Acum toarnă un pahar de vin, vorbesc deschis ca la şpriț
Şi e ciudat, că parcă ieri număram frunze'n cartier
Şi îngerii priveau din cer cum dracii îmi dansau în cerc
Şi obosit sunt să alerg, aproape că dansam cu ei
Ieşeam din cap din Tomis Nord şi zburam până'n Tomis 3
Sărbătoresc cu frații mei, văd că s-au descurcat model
În pârnaia asta de cartier, cu gratiile groase de fier
În prima linie la concert, îi văd pe ai mei şi zâmbesc
Am mai trecut de un nivel, trecem "Câştigător" pe piept
Un pix, o foaie şi încep, îmi place să experimentez
Ce dacă nu sunt inginer ?
Am învățat să proiectez vise !

Refren (Miru):
Ce dacă, timpul trece
Eu tot le simt şi le gândesc la rece
Ce dacă, oamenii pleacă
Dacă e să fiu, ştiu prea bine că o să se întoarcă

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro