El Nino - MORFINA (Versuri)

Versuri

El Nino - MORFINA (Versuri)
El Nino - MORFINA (Videoclip Oficial) - (Prod. DJ Twist)

Strofa 1 (El Nino):
Eram la fel ca marea, venea lumea sa ne vada
Ma uit la cer, cateodata sta sa cada
Increderea mea oarba, in oameni e mai rara
Stiam ca inima nu poate sa te doara
Nu poate sa ma faca niciun zambet sa-i raspund
E un ocean de lacrimi viata mea si ma scufund
Cand ies la suprafata, promit sa trag in piept
Tot aerul pe care l-am lasat intr-un caiet
Privirea mea e un bilet de adio, nu mai pot
Vrei sa te joci cu mine, imi pare rau, dar nu ma joc
Pe jumatate mort, vad jumatatea plina
Alin durerea ca o doza de morfina
Intepi ca o albina cu vorbele tale dulci
Te-am primit cum se cuvine in viata mea, poti sa te duci
La altul, ca poate altul mai usor le duce
Drumurile noastre, acum formeaza o rascruce
Zi-mi ce te aduce in viata mea, ca nu-nteleg
Stiam ca doua jumatati trebuie sa faca un intreg
Alerg de ceva timp pe Pamant si timpul zboara
Am un ghetar in piept, devine clima ta polara

Refren:
Acolo, sangele ca-ntr-un vartej cuprins
Ti l-am simtit zvacnind aprins
Obrajii doar tu mi-ai atins
Barbatul rau din mine, cat de repede s-a stins

Strofa 2 (El Nino):
Spune-mi de ce fara tine mi-e frig si vara
De ce cand vine noaptea se dezlantuie si fiara
Dam cu pace, spune-mi ce-am facut gresit
Sau ce-am facut sa ma trezesc din nou nefericit
Ca ce-am facut bine s-a uitat si mi se pare
C-am lasat in urma noastra pe masa niste pahare
Cateva sticle goale si un semn de-ntrebare
Oare o sa mai fie altii ca noi sub soare?
Pune niste sare pe rana si lasa-ma sa plec
Stiu deja perioada prin care trebuie sa trec
Esti un cerc vicios, un vis prea frumos
Sa devina realitate, asa ca-ntoarce-ma pe dos
Si simt ca ma pierd, fara tine mi-e greu
Dar dupa ploaie vine soare, dupa soare curcubeu
Stau la semineu cum stau pe bordura
Am auzit ca ma iubesti dar telefonul meu nu suna

Refren:
Acolo, sangele ca-ntr-un vartej cuprins
Ti l-am simtit zvacnind aprins
Obrajii doar tu mi-ai atins
Barbatul rau din mine, cat de repede s-a stins

Trimiteți un comentariu