AbSsent - POV feat. Super ED (Versuri)

Versuri

AbSsent - POV feat. Super ED (Versuri)
AbSsent - POV feat. Super ED (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Abssent):
Fumez cât Wiz Khalifa, bag o Fifa ăsta-i show,
Mă f*t cu Mia Khalifa,în Kim Kardashian dau ca bou,
Nu mă piş pe tot ce-nseamnă vechi dacă yo vin cu nou,
La mine la show e haos, la tine e doar ecou.
D-aia dau tot din mine bă şi-mi fac leoarcă tricou,
P**do vezi că nu-i de joacă dacă-ţi creşte libidou,
Mai sumbru decât cavou mă joc cu stilou flowu,
Nu mă f**e la cap că-ţi fac trupu ca tablou!
N-am flow de Atlanta, mai degrabă de Balta Albă
Dacă nu-mi place de tine faţa ta cunoaşte talpă,
C-am tehnică blană, parcă aș juca la Granada
Mai scump şi decât Pogba, bag un blunt mă rupe plantă!

Refren (Super ED):
Mă rupe ma rupe ma rupe planta!
Mă f**e ma f**e ma f**e la creier, Tantra!
M**e hingherii că maică-mea e Laika!
Sunt pe scenă şi mă ţin de p**ă ca Michael!

Strofa 2 (Abssent):
Eu nu stau la discuţii cu toţi amărâţii vaai,
Mă doare la p**a atâta timp cât fac mălai,
Muzică mea-i tot ce am, restu le pun în pai,
Lasă-mă să-mi fac damblaua din suflet şi grai
Muzică mea-i despre,
Misiuni extraterestre şi alte chestii maestre,
Dacă nu te ţine capu cu băiatu, nu-i de joacă
N-o să-ţi placă niciodată ce-o să facă motherfucke
Bagă, dă cu capu-n toţi pereţii
Treaba-i gravă când de-odată apar yo şi cu băieţii,
Puglife in the house, bă noi numărăm marafeţii,
Facem ce vrea p**a noastră, asta e comoară vieţii
D-aia noi aducem lampa, ;că-n industria asta panta,
E îndreptată în jos, se da berbeleaca gen panda,
Da, lasă ura în p**a mea c-aşa se întoarce roata
Că totu merge bine dacă-ţi vezi de plantă ta;

Refren (Super ED):
Mă rupe ma rupe ma rupe planta!
Mă f**e ma f**e ma f**e la creier, Tantra!
M**e hingherii că maică-mea e Laika!
Sunt pe scenă şi mă ţin de p**ă ca Michael!

Trimiteți un comentariu