AbSsent - Made in China feat. Super ED (Versuri)

Versuri

AbSsent - Made in China feat. Super ED (Versuri)
AbSsent - Made in China feat. Super ED (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Abssent):
Ja,Ja,Ja, Ia zi bro tu care-i treaba?
De ma dai de-a berbeleaca mai ceva ca societatea
Nu ma lasi sa-mi fac de cap pana nu ma sparge bucata
Si ma faci s-o ard cu tine toata ziua,toata noaptea,
Pai-pai, tot nu-s high,vai tre sa dau tot malaiu?
Cand vad ca n-am parai iar,ce-ai? ca-mi pierdut dracu tot graiu
Timpu trece prea lent de zici ca ma plimb cu tramvaiu
D-aia tin picioarele aici si capu mai sus ca raiu.
Adu grinderu,cuteru tava,
Filtre,tipele, marfa ca treaba-i incinsa ca lava,
Nu ma vezi de fum, risti sa cazi daca te-apropi
Ma simt asa de high,ca-n Shanghai mi se-nchid ochii!

Refren:
Am ochii made in china
Am ochii made in china
Am ochii made in china
Ca-mi place mult buruiana
Am ochi made in china
Am ochi made in china
Am ochi made in china
Abia mai ridic spranceana

Strofa 2 (Super ED):
Io am doar o sprânceană și sub ea mai nimic,
Că la ăia ochi ye, nu pot să le zic.
Așa de jos că-s mai jos de buric,
Că acolo s-au oprit în p**dă, știi ce zic?
P**da de buruiană e dulce ca femeia,
D-asta bag botu’ la blana asta ”a rchi bombo neio”
Niciodata eu ”Informer” muthafuck Milițeo!
Noi aici ne amestecăm ca biscuiții Oreo.
Cum să dăm pe la Buleio?
Când prințesa asta a noastră e de la Dumnezeio,
Că te duce ața de sus că poți să atingi Soleil-ul.
Terminati cu Circu’ ăsta! o o ou
Sugeți p**a că noi tot pasăm Bobo Marley ei.

Refren:
Am ochii made in china
Am ochii made in china
Am ochii made in china
Ca-mi place mult buruiana
Am ochi made in china
Am ochi made in china
Am ochi made in china
Abia mai ridic spranceana

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro