AbSsent - Fara tine feat. Ares (Versuri)

Versuri

AbSsent - Fara tine feat. Ares (Versuri)
AbSsent - Fara tine feat. Ares (Piesa Oficiala)

Refren (Abssent):
Fara tine, fara tine nu am ce sa fac
Gandul meu zboara la tine-i de necontrolat
Fara tine, fara tine ma simt suparat
Nimeni niciodata nu ne-a separat

Strofa 1 (Abssent):
Stai, zi-mi ce faci tu cu mintea mea?
Ce-mi spui,cum ma vrajesti nu stiu ce-ascunzi in vocea ta,
Da' ma mint de-atatea ori ca n-o sa stau cu tine-o viata,
Desi-am altele pe cap n-am cum sa te tin la distanta.
Parfumul tau ma rasfata, ma-nvata sa fiu si calm,
Sa uit de griji chiar daca-am, d-aia tu esti pe primu plan
Am fost cu tine oriunde, ne-am plimbat a fost chiar tare,
Multi nici nu s-au prins macar ca-mi tu-mi dai starea ca atare.
Tot ce fac, o fac sa ne fie noua bine
Si jur chiar nu te mint cand spun ca nu pot fara tine,
si nici tu nu poti fara mine
Ca tu nu esti facuta sa stai asa cu oricine

Refren (Abssent):
Fara tine, fara tine nu am ce sa fac
Gandul meu zboara la tine-i de necontrolat
Fara tine, fara tine ma simt suparat
Nimeni niciodata nu ne-a separat

Strofa 2 (Ares):
Fără tine nu sunt eu, îți jur
Nici n-am curaj să mă mai uit în jur
Tot ce fac, tot ce scriu e dedicat pentru tine
Sunt un simplu mesager, eu transmit ce-mi dai tu mie
Transformi cuvintele în sunete și kitsch-ul într-o artă
Mă faci să simt tot Universul de fiecare dată
Nu știu cum, dar nu știu cum
Dar mă faci să mă simt din ce în ce mai bun
Mă faci să mă simt din ce în ce mai bun
Nu știu cum o faci, nu știu de unde ești
Știu că ești reală, nu ești din povești
Și cu tine sunt invincibil, nimic nu mai pare penibil
Totul pare ireal de fapt, da' știu că nu-i așa și tac
N-am luat nimic, nu sunt tripat, am doar sufletul îmbibat
Am, am doar sufletul așa, și să mor, și mor de nu-i așa
Totul pare ireal, totul pare ireal!

Trimiteți un comentariu