SHIFT feat. SUPER ED - Stiu Ca E Greu (Versuri)

Versuri

SHIFT feat. SUPER ED - Stiu Ca E Greu (Versuri)
SHIFT feat. SUPER ED - Stiu Ca E Greu (Videoclip Oficial)

Refren (SHIFT):
Yeah, stiu ca e greu,
Stiu de unde vii, de acolo-s si eu
Yeah, stiu ca e greu,
Mi-am spus: tine-te tare mereu,
Yeah, stiu ca e greu,
Stiu ca drumul tau e si drumul meu,
Yeah, stiu ca e greu,
Tot ce vreau e sa pot sa raman eu

Yeah, stiu ca e greu,
Stiu de unde vii, de acolo-s si eu
Yeah, stiu ca e greu,
Mi-am spus: tine-te tare mereu,
Yeah, stiu ca e greu,
Stiu ca drumul tau e si drumul meu,
Yeah, stiu ca e greu,
Tot ce vreau e sa pot sa raman eu

Strofa 1 (SUPER ED):
Pace pentru cei ce,
Mi-au spus numai in cotra,
Mi-au zis Guta nu zbori,
Tu ai aripi de fonta,
Hidoasa forma, esti un bufon ma,
Ceva mai sinistru ca o fantoma,
Si-am crezut ca sunt diform cu diploma de om bun,
Ca ceva m-a atrat tot timpul sa sar afara,
Din norma, afara din coma,
Am cantat cu coma,
Am "repat" cu foame, AH!
Ura-i c***a ca Madona,
Mana sus ca MARADONA,
Si zii care vrei sa moara Guta,
De parca ai putea tu sa faci alt Guta,
C-am Andra mea langa mine ca Maruta,
Familia si fratii, restul zero baruta,
Sunt cu ISTRATE, scriem poezii,
Ne facem avioane ca cel de hartie,
Suntem tot ce vrem sa fim,
Drumu-i greu dar reusim,
Stiu ca e greu, fratele meu,
Cand ma vezi in metrou,
Ma vezi in troleu,
Am fost si-un pustiu c-un film,
Acum joc in filmul meu

Refren (SHIFT):
Yeah, stiu ca e greu,
Stiu de unde vii, de acolo-s si eu
Yeah, stiu ca e greu,
Mi-am spus: tine-te tare mereu,
Yeah, stiu ca e greu,
Stiu ca drumul tau e si drumul meu,
Yeah, stiu ca e greu,
Tot ce vreau e sa pot sa raman eu

Yeah, stiu ca e greu,
Stiu de unde vii, de acolo-s si eu
Yeah, stiu ca e greu,
Mi-am spus: tine-te tare mereu,
Yeah, stiu ca e greu,
Stiu ca drumul tau e si drumul meu,
Yeah, stiu ca e greu,
Tot ce vreau e sa pot sa raman eu

Strofa 2 (SHIFT):
Ratacit, ratacit spre sperante desarte,
Unii ii spun ratacire,
Ca mi-am propus s-ajung cat mai departe,
Ca alerg in nestire,
Inima mare, inima tare,
Simt putul in calcai ca Ahile,
Te rog, Doamne ai mila,
Mai da-mi rabdare si zile si zile si luni,
Ca ce fac nu e bine,
Ca faptele bune-s de fapt prea putine,
Prea multi nori si nu mai vad zile senine,
Prea multe fenine vor sa te domine
Prea multe picaturi de ploaie,
Vad lacrimi siroaie, atatea razboaie,
Si filmul se taie,
Duc in spate pietre si stiu ca-i greu c****,
Sa-ti faci drumu tau doar cu un pix si o foaie,
Mama n-a crescut un dobitoc
Multi au tras de mine frate sa raman pe loc,
Am avut credinta, niciodata n-am spus STOP,
Si-am ajuns din fata blocului sa fiu in top
Frica, ispita, le las la o parte,
Am trait cosmaruri venind de departe,
Accepta-ti pacatele, tre sa te bucuri de toate

Refren (SHIFT):
Yeah, stiu ca e greu,
Stiu de unde vii, de acolo-s si eu
Yeah, stiu ca e greu,
Mi-am spus: tine-te tare mereu,
Yeah, stiu ca e greu,
Stiu ca drumul tau e si drumul meu,
Yeah, stiu ca e greu,
Tot ce vreau e sa pot sa raman eu

Yeah, stiu ca e greu,
Stiu de unde vii, de acolo-s si eu
Yeah, stiu ca e greu,
Mi-am spus: tine-te tare mereu,
Yeah, stiu ca e greu,
Stiu ca drumul tau e si drumul meu,
Yeah, stiu ca e greu,
Tot ce vreau e sa pot sa raman eu

Trimiteți un comentariu