Oscar - La naiba (Versuri)

Versuri

Oscar - La naiba (Versuri)
Oscar - La naiba (Piesa Oficiala)

Te stiu inca din clasele primare
Fata din prima banca cu parul blond si mare
Cu fata senina si ochii caprui
Rosie in obraji si plina de pistrui
Si toti ma invidiau ca eram vecinu' tau
Si toti ma jigneau si-mi vorbeau asa de rau
Iar tu
Nu te uitai la mine, neam
Desi mereu cand ne duceam
La scoala ne vedeam
Si la un moment dat
M-am incumetat
Si cu rusine ti-am zis:
"Buna, sunt Stefan si sunt in clasa cu tine"
Si fiindca era vineri si sunt ore mai putine
Am intrebat-o:
"Cumva vrei si tu sa iesi cu mine?"
Ea s-a indepartat si mi-a spus:
"Salut!"
Am intrebat-o de ce ea a zis ca am parul prea lung
Am aflat ca viseaza la un tip bine-facut
Sa fie bronzat
Si sa aiba tatuaje pana-n gat
La naiba...

Printr-a saptea toti ne schimbam
Dar pe ea inca toti o placeau
Si dupa ce am aparut la TV
Fata cea mai buna din scoala vine la mine:
Hey!
Ii zic:
"Tu esti aia care intr-a intaia m-a ignorat,
M-a facut de c***"
Imi zice:
"M-am schimbat"
Aaa, deci nu mai cauti baiatu' cu muschi tatuat?
Imi zice:
"Ba da, de fapt lasa
Vreau sa-ti zic ca mi-a placut la televizor de tine
Si fiindca e vineri si avem ore mai putine
Vrei sa iesi cu mine?"
Ii zic:
"S-o crezi tu
Degeaba esti frumoasa daca esti falsa
Pleaca la altu'"
M-am simtit ca un barbat adevarat
Ca i-am aratat cum m-am simtit atunci de fapt
Si dupa ce ani de zile unu la altu ne-am holbat
O vad cum se saruta cu un muschiulos tatuat
La naiba...

Acum esti mare si iubitu tau puternic
De tine nu este chiar asa vrenic
Te inseala cam mult
Ii cam place alcoolu'
Iti mai tranteste niste palme cand nu ii convine scoru'
Intr-o seara ai descoperit ca-i cu amanta
Degeaba esti frumos daca esti sarlatan, du-te la alta
S-aude in cartier
Urlati fara inhibitie
Dar la un moment dat se aude sirena de politie
Toata lumea iese sa vada
Crimilastii au venit la comanda
Tipetele se opresc dintr-o data
Casa voastra este toata asaltata
Sange pe pereti si pe podea o balta
Iubi muschiulos s-a imbatat
Te-a injunghiat
Si acum esti moarta
La naiba...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro