MARDARE feat. Aspy - Dragoste la prima vedere (Versuri)

Versuri

MARDARE feat. Aspy - Dragoste la prima vedere (Versuri)
MARDARE feat. Aspy - Dragoste la prima vedere (Piesa Oficiala)

Hai..
Aspy, Cocoon, aham…
Piesa mea de dragoste
Piesa mea de dragoste
Piesa mea de dragoste


Strofa 1 (Aspy):
Un pic indoctrinat de felul tau spontan
Cu gandul la mine sau gandul doar la bani
Cu gandul la mine sau gandul doar la fani
Dar fanii tai sunt doar pisici intre motani
Stii ca nu-mi place sa minti (nah)
P**dele ma cauta, n-am nevoie sa m-alinti (nah)
Ma declar iar vinovat, bate-ma vina
P**dele false ca tine se schimba la prima
Tu te dai fata cuminte da esti bagaboanta mare
Pari pe treaba ta, dar ai multa vrajeala in dotare
Fara semne de intrebare, am gasit singur raspunsul
Care-i raspunsul? Domnisoara plimba ursul!
Nu te cred, nu te caut, nu te vad si nu te aud
Ca de cate ori te vad tu cauti motive sa te laud
P**de vin, p**de trec, totu-i drept
Mi-am facut bagajul, clar de maine o sa plec (yeah)

Refren (Aspy):
Clar de maine plec, yeeeeeee
Nu te mai astept, baby… baby…
Clar de maine plec, yeee…
Nu te mai astept, baby… baby…
Clar de maine plec, nu te mai astept n-am ce sa mai pierd
Clar de maine incep pe drumul meu sa merg, azi trec
Peste tot ce-a fost, vreau doar sa stii ca te iert
Si de maine fara tine, totul, va fi perfect!

Strofa 3 (MARDARE):
Hai gata! A venit momentul sa spun
Tot ce-am de spus, sa scuip flacari si sa fac totul scrum
Torn si-un pahar sa fiu sigur ca ramane-n urma doar fum
Ca sunt satul de-atatea fite si figuri, ma jur!
Fosta, fosta, fosta, pretentii de Oscar
Fosta, fosta, fosta, ah, sa moara ma-sa
O relatie pentru mine nu inseamna s*x si-atat
Uite ca iar vorbesc de s*x... Sa-ti amintesc, sta-ti-ar in gat?
Altele, altele, altele, toata ziua-mi ziceai asta
Cine se scuza se-acuza, ha, ha, m-amuza proasta
Te plangeai cum ca ar fi cam scurta lesa
Mars in mortii tai de catea, schimba adresa
Vrabia malai viseaza, prizeaza-n bai prin cluburi
Vulpea mai nou o suge pana ajunge la struguri
Imi spuneai ca lumea-i curva, aia e, esti ca lumea
Si tu si cu lumea ta, stiti ce? Imi sugeti p**a!

Refren (Aspy):
Clar de maine plec, yeeeeeee
Nu te mai astept, baby… baby…
Clar de maine plec, yeee…
Nu te mai astept, baby… baby…
Clar de maine plec, nu te mai astept n-am ce sa mai pierd
Clar de maine incep pe drumul meu sa merg, azi trec
Peste tot ce-a fost, vreau doar sa stii ca te iert
Si de maine fara tine, totul, va fi perfect!

Bridge (MARDARE & Aspy):
Capra crapa piatra-n patru
Piatra crapa capul caprei
O arde pe culmi inalte
Se sparge-n figuri riscate

Capra crapa piatra-n patru
Piatra crapa capul caprei
O arde pe culmi inalte
Se sparge-n figuri riscate

Clar de maine plec….

Trimiteți un comentariu