Lambrino feat Giulia - Afterparty (Versuri)

Versuri

Lambrino feat Giulia - Afterparty (Versuri)
Lambrino feat Giulia - Afterparty (Videoclip Oficial)

Afterparty frate, after cu de toate
Ii dam de la sаpte pana tarziu in noapte

Nu m-am distrat cat sa-mi ajunga
Noaptea nu-i atat de lunga
Miroase a afterparty din nou
Unii s-au mai ps pe fuga
Altii inca trag, se lupta
Eu stau in picioare ca un erou

Si ma urc pe mese, uita-te la mine cum imi iese
Mainile zboara pe sus de parca pasarile n-au nimic in plus
Afterparty frate, yeah, de-ala cu de toate
Zi, din zi pana-n noapte, hai lasa vorba, pune-te pe fapte

Afterparty frate, after cu de toate
Ii dam de la sapte pаna tarziu in noapte
Afterparty frate, after cu de toate
Ii dam de la sapte pana tarziu in noapte

N-am uitat sa-mi traiesc viata dupa atatea veri
Inca ma trezesc dimineata razand de tot ce am facut ieri
Daca nu mi-am pierdut speranta, ce poti sa-mi ceri
Mai bine fa si tu ca mine, razi si nu uita sa speri

Mainile sus si toate problemele s-au dus
Cu ochii inchisi n-аi nimic de spus
Te bucuri de un afterparty in plus

Afterparty frate, after cu de toate
Ii dam de la sapte pаna tarziu in noapte
Afterparty frate, after cu de toate
Ii dam de la sapte pana tarziu in noapte

Trimiteți un comentariu