Keri & Nimeni Altu' - De Atata Vreme (Versuri)

Versuri

Keri & Nimeni Altu' - De Atata Vreme (Versuri)
Keri & Nimeni Altu' - Franjuri (Album)
Keri & Nimeni Altu' - De Atata Vreme (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Vezi tu ca nu se vindeca destul inimi ranite
Oamenii merg orbeste n-au in termen decizii gresite
Comori ascunse printre file-n carti
Duse de vand si aruncate prin noroi si balti
Rabdarea-i o virtute,
Pentru putini ce vor s-asculte stiu multe
Si unele invatate, zilele trecute
Ce caut eu la ora asta treaz
Ma intreb cand vad un ceas
Dar stiu raspunsul ca am mesaje
E timpul sa primesc un fax
Viata-i un joc atat de personalizat
Si fiecare clipa grea e un nivel de fapt, trec toate..
Si cat mai vad raze de soare stiu ca nu-i sfarsitul
Eu dorm putin imi place sa vad rasaritul
Respect codul etic amerindian
Sunt perfect constient ca sunt in alt stadiu de cativa ani
Stiu cine sunt, sunt un bulgar de pamant
Cand mi-am dorit prea multe stand
Stiu ca am darul sa cant

Refren:
De atata vreme, vars durere in scrumiere
Si noptile devin prietenele mele
De atata vreme cutreier printre poeme
Scrise cu sangele ce-mi curge-n vene

De atata vreme, vars durere in scrumiere
Si noptile devin prietenele mele
De atata vreme cutreier printre poeme
Scrise cu sangele ce-mi curge-n vene

Strofa 2:
De la o vreme simt cum se schimba vremea
Nu vreau sa fie prea tarziu si de asta-mi spun parerea
Stiu ca nu le stiu pe toate, stiu ca nu stiu nici jumate
Dar un sfert din tot ce stiu, poate ajuta frate
Capu' sus, mai sunt atatea de dus
Nu te lasa rapus, rememoreaza ce-am spus
Ca vin momente si cand uiti sa te uiti in sus
In loc sa zbori ramai pe loc, te rasucesti ca un fus
Si nu despre asta-i viata, imi sopteste dimineata
Firu-i subtire ca ata, cand il torci pricepi povata
Ce te-nvarte te-ntareste, sufltetul nu imbatraneste
Portile-s mereu deschise cand traiesti copilareste
Ganduri bune, aduni clipe bune amintiri nepretuite
Salut fiecare om din lume ce ma simte
Sa avem grija de surori sa ne avem ca fratii
Suntem sute de mii de Nimeni Altii

Refren:
De atata vreme, vars durere in scrumiere
Si noptile devin prietenele mele
De atata vreme cutreier printre poeme
Scrise cu sangele ce-mi curge-n vene

De atata vreme, vars durere in scrumiere
Si noptile devin prietenele mele
De atata vreme cutreier printre poeme
Scrise cu sangele ce-mi curge-n vene

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro