Dred - Tara Nimanui ! (Versuri)

Versuri

Dred - Tara Nimanui ! (Versuri)
Dred - Tara Nimanui ! (Piesa Oficiala)

Draga Romanie ai ramas a nimanui
Asta-i vocea poporului plin de minciuni
Natura ce ne inconjoara ne este comoara
Drag ne-a fost sa vindem tara
Draga Romanie aici ma simt ca-ntre straini
Infloresti ca un trandafir d-ai prea multi spini
Sunt tanar si vreau sa am un viitor
Nu intr-un jocul lor sa fiu doar un privitor
Suntem sclavi in tara noastra
Vreau sa curga sange rosu' in Marea Albastra
Noi vedem ce ni se arata
Uite asa au prostit o tara-ntreaga
Iesim pe strazi ne intoarcem invinsi acasa
Partea mai trista-i e cand strada ne devine casa
Sunt satul de comunisti, inculti si rasisti
Nu vreau gratiere, ii vreau pe toti inchisi !

Asta-i tara nimanui, tara nimanui
Privim de la tv vocea poporului
Asta-i tara nimanui, tara nimanui
Unde nu primesti nimic si tu trebuie sa contribui

Tara nimanui...
Oamenii nimanui
Vina nimanui
Se pierde vocea poporului...

Tara nimanui...
Oamenii nimanui
Vina nimanui
Se pierde vocea poporului...

Nu scriu asta ca sa-mi fac reclama...
Dar astia-mi conduc viata si mi-o asterne-n groapa
Vreau sa am un copil ce-o sa traiasca-n fericire
Cu un trai decent fara grija zilei de maine

Draga Romanie nu mai esti vie
Uite cum arat-acum mai tarziu cum o sa fie?
In loc sa aparam tara noi ne-atacam intre noi
Dac-o sa cerem pace va iesii un razboi
Ne luptam intre noi luptam impotriva noastra
Astia fac pe desteptii si lumea-i atat de proasta
Ne vor in pamant zambesc cu atata cruzime
Cand ii privesc intr-un pamant de rusine...
Mi-e sila... traim intr-o mizerie
Suntem un popor ''unit'' si cativa oameni ne sperie
N-am modele de urmat cand tot ce vad e o turma
Ciobanu-i mai viclean ofera in timp ce fura
O poveste ce ti-o zic cu lacrimi in ochi
Hotii din puscarie sunt scosi afara de alti hoti
Mi-au ingropat visele si strig dupa ajutor
Nu e vina lor, eu dau vina pe popor

Asta-i tara nimanui, tara nimanui
Privim de la tv vocea poporului
Asta-i tara nimanui, tara nimanui
Unde nu primesti nimic si tu trebuie sa contribui

Tara nimanui...
Oamenii nimanui
Vina nimanui
Se pierde vocea poporului...

Tara nimanui...
Oamenii nimanui
Vina nimanui
Se pierde vocea poporului...

Trimiteți un comentariu