Cosy - Adapost feat. Cosmin Arsene (Versuri)

Versuri

Cosy - Adapost feat. Cosmin Arsene (Versuri)
Cosy - Adapost feat. Cosmin Arsene (Videoclip Oficial)

Început:
Ard când plângi iarăși pe hol
Se pare că nici azi nu am fost cel mai bun om
Ținem în noi momente ce s-au înzăpezit
Oare cine le-ar putea trezi dac-ar muri, știi?

Strofă 1:
Și-aveam adăpost mereu lângă tine, cu sau fără rost
Dar cu ce cost? Lucrurile au început să meargă mai prost
Dar viața-i ca un val, și-acum mă simt cel mai tare
Fără tine, sincer, nu prea mai văd în nimic o scăpare
Și dragă fată, tu mi-ai rămas în gând, fiindcă te plac, mă!
Aruncă ochii o vreme-n trecut, să vedem, chiar, cin’ te-așteptă?
Un puștan cu emoții grămadă, poate prea tânăr să înțeleagă
Că un ”Bună, ce faci? Ieșim?” ar putea să ne ducă și-ntr-o decadă
Timpul curgea precum Niagara, azi e Crăciun, ieri a fost Paște
Anii treceau și, printre momente, sărbătoream și zilele noastre
Simțeam atunci, momentul nostru se naște
Departe de orice furtună care ne-a lăsat doar vraiște
Mai știi de 14, când am încercat eu să fiu romantic
Și-am uitat focu’ sub ceainic, de șuiera ca Titanic
Am coborât grăbit la bloc s-adun ce prind și cum pot
Flori din grădini, la uși un șir de vecini supărați foc
Da’ a fost frumos, chiar a fost, lângă tine eu chiar am fost
Fericit până peste cap și liber la adăpost
Dar păcat, târziu am sesizat că s-a cam terminat
Și că ce între noi părea real odată, s-a consumat
Azi, vorbele tale-mi sună-n cap și-mi spun că....

Refren:
Timpul nu iartă,
Nu ne așteaptă,
Ne-aruncă-n gol.
Am în suflet doar toamnă,
Nici vară, nici iarnă,
Viața-i un zbor.

Strofa 2:
Îți scriu iar ”Bună! Te salut~, mi-e dor de tine, nu pot să te uit
Am încercat, jur, dar vezi tu, putea să fie mai mult
Mă credeam altfel, da’-s un idiot, realizez după ce pierd tot
Sunt fix ca ăia de care râdeam, care când dau de bine strică tot
Și știi că nu pot să țin capu’-n pământ când te văd
Fiindcă-s prea mândru, știu, e greșit, dar parcă-i ca un drog
Dar se mai spune uneori că, cică, toate astea trec
Și încet, ne regăsim pe-o cale care-o să-i ținem piept
Și sunt dispus să merg lângă tine prin prăpastii sau eșec
Chiar și fără să-ntreb dacă mergem drept, mergem drept
Cum nici tu, nici io pentru lume niciodată n-am fost perfect
Dar știu că lângă tine, chiar și imperfect, mă simt complet
Poa’ să fie soare, lună, vânt, ger, n-o să ne răpună
Mai ales că drumu’ vieții, lângă tine, e-o cursă bună
Și dacă între noi, cu timpu’, s-ar pune brumă,
În secunda doi aș lua-o de parc-ar fi trecut în glumă
Azi e târziu să-mi cer iertare, dar nu-i greșit să-mi cer iertare
Și n-am scris piesa pentru lume, difuzare sau difuzoare
E pentru tine și, să mă vindec, am rupt dintre noi un fragment cu soare
Am pus pe coli, acoperit de nori, ploi, viscol și ninsoare
Acum mă-ntrebi dacă doare? Da, fiindcă...

Refren:
Timpul nu iartă,
Nu ne așteaptă,
Ne-aruncă-n gol
Am în suflet doar toamnă,
Nici vară, nici iarnă,
Viața-i un zbor

Part C - Refren:
Lumea mea rece
O îmbrățișai, o aprindeai
Am în suflet doar toamnă,
Nici vară, nici iarnă,
Viața-i un zbor

Sfârșit:
Ard când plângi iarăși pe hol
Se pare că nici azi nu am fost cel mai bun om
Ținem în noi momente ce s-au înzăpezit
Oare cine le-ar putea trezi dac-ar muri, știi?

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro