Andrei Leonte - Partea Rea (52) - (Versuri)

Versuri

Andrei Leonte - Partea Rea (52) - (Versuri)
Andrei Leonte - Partea Rea (52) - (Videoclip Oficial)

Ma uit la ea,
Vad numai defecte, partea rea
Si ma dezamage?te pur ?i simplu
Ca e ea ?i nu e?ti tu!

Nu mai stiu nici eu
Si uneori o strig cu numele tau,
Nu merita ce-i fac, nu-i vina ei, nu
Dar simt ca o confund.

Tu ce-ai gasit in lume?
E?ti fericita, nu?
As vrea sa-?i fie bine,
Dar sincer nu acum!
Eu te vad pe tine
In toate din jur!

Noi ne am tradat
Ne-am batut joc de ce ni s-a dat
Si nu vom mai iubi pe-altcineva
Pe altcineva!
Vom cauta
O via?a ce-am avut,
Dar în zadar
Si nu ne va iubi altcineva, altcineva

Nu e la fel
Si uneori simt parca te în?el
Ca doarme o straina în patul meu
Langa ce-i al tau!

Tu ce-ai gasit in lume?
E?ti fericita, nu?
As vrea sa-?i fie bine,
Dar sincer nu acum!
Eu te vad pe tine
In toate din jur!

Noi ne am tradat
Ne-am batut joc de ce ni s-a dat
Si nu vom mai iubi pe-altcineva
Pe altcineva!
Vom cauta
O via?a ce-am avut,
Dar în zadar
Si nu ne va iubi altcineva, altcineva

Si acum înca ma simt al tau
Nici nu ?tiu cum sa fiu altceva
Traiesc doar sa compar cu ce aveam
Când noi eram
Când ne credeam
Când nu ?tiam
Când ne aveam
Când noi eram

Trimiteți un comentariu