NELI - Zona mea (Versuri)

Versuri

NELI - Zona mea (Versuri)
NELI - Zona mea (Freestyle: The Weeknd)

Stiu ca raul vrea sa ma ia,
Parca-l simt cum vede in mine tot ceea ce nu credea
Ca exista pe undeva, d-asta se tripeaza ca na...
Un bine puternic castiga mereu, in fata oricui
Spune ceva! Rana adanca, se va vindeca
Inca visez sa ajung cineva
Astia ma simt, dar nu vor sa exist
Se mira tovarasii mei cum rezist
Le-am spus ca muzica mea va pisa
D-asta acum tot ce fac suna asa
Se potriveste, cu tot ce spunea
Mama candva, ma vindec cu ea
Inima mea, plina de fum, de iubire, durere si alte placeri.
E drumul meu! Deci cum poti sa judeci tu ce fac "yo" azi?
Ce-ai facut ieri?
Crezi ca nu stiu? N-am probleme normale!
Am ochii rosii si cred ca e tare...
Asta e, am obiceiuri mortale
Majoritatea au impresia ca yo sunt cel care
Vrea sa puna capat, dar e clar ca yo am alta...
Viziune parca, mai extravaganta
Sau sunt doar nebun, nu mai stiu ce spun,
dar tu stii mai bine, atatea droguri, atatea filme.
Atatea nume, atata lume..
Vrea sa se bage in seama cu japca!
P**da ta, deja se gandeste ca gata
Daca i-am zambit, tu tre sa-ti gasesti alta...
Dar sigur si aia ma stie sau macar imi cunoaste arta
Ea e barca, eu sunt apa.
Ne jucam ca doi copii, ea e mama, eu tata!
Pac pac, cade lata ca Tupac, cadilacu ca un pat...
Suntem doar noi si intregu parc
In curtea mea din visul meu,
Sampanie si dragoste...
Faima pica doar din cer,
Faima esti tu, cerul sunt eu...

Ey, cum credeai ca poti sa ma schimbi?
Ai crezut ca poti sa ma tii,
In capcana n-am cum sa pic!
D-asta am plecat sa ma plimb
Fiindca frica e doar un joc
si eu vreau doar sa-mi fac loc.
Pe langa ea, nu e altceva, decat muzica,
Toata lumea imi spune cum sa fac ce fac
De parca stiu ei tot, de parca il stiu pe THOTH

Beaturi pe stick,iarba pe stock
Fac rime si scriu versuri pe carti de tarot
"s departe de hip-hop!

Daca-i stii adevarul sigur nu m-ai judeca
Daca ai stii tot ce simt sunt sigur ca n-ai mai pleca
Dar tu nu vrei sa vezi in mine decat partea rea
Ca mi-ai luat partea buna si apoi ai plecat cu ea

Daca-i stii adevarul sigur nu m-ai judeca
Daca ai stii tot ce simt sunt sigur ca n-ai mai pleca
Dar tu nu vrei sa vezi in mine decat partea rea
Ca mi-ai luat partea buna si apoi ai plecat cu ea

Trimiteți un comentariu