Mihai Chitu - Omul tau (Versuri)

Versuri

Mihai Chitu - Omul tau (Versuri)
Mihai Chitu - Omul tau (Videoclip Oficial)

Poate ca nu sunt eu perfect
Si uneori poate nici corect
Unde nu arde nu este foc
Tu ma rupi, tu ma lipesti la loc

Si nimeni nu ma vede
Cum ma vad in ochii tai
Cand gresesc, ei ma primesc inapoi

Si cand nimeni nu ma ura
Eu iti vorbesc in soapte
Eu sunt omul tau fie bun fie rau
Ma gasesti aici mereu

Al tau, omul tau
Cand luminile se sting in decor
Al tau, omul tau
Langa tine ma simt nemuritor
Al tau, omul tau
Cand luminile se sting in decor
Doar al tau

Pentru mine tu esti inocenta
In inima mea doar tu ai loc
Dar pentru ei tu esti prada perfecta
Buzele tale, ploapele tale
Amandoi acelasi foc

Si nimeni nu ma vede
Cum ma vad in ochii tai
Cand gresesc, ei ma primesc inapoi

Si cand nimeni nu ma ura
Eu iti vorbesc in soapte
Eu sunt omul tau fie bun fie rau
Ma gasesti aici mereu

Al tau, omul tau
Cand luminile se sting in decor
Al tau, omul tau
Langa tine ma simt nemuritor
Al tau, omul tau
Cand luminile se sting in decor
Doar al tau

Al tau, omul tau
Cand luminile se sting in decor
Al tau, omul tau
Langa tine ma simt nemuritor
Al tau, omul tau
Cand luminile se sting in decor
Doar al tau

Trimiteți un comentariu