Mario V - Ani lumina (feat. Metaphour) - (Versuri)

Versuri

Mario V - Ani lumina (feat. Metaphour) - (Versuri)
Mario V - Ani lumina (feat. Metaphour) - (Piesa Oficiala)

Refren (Mario V):
Esti la un milion, esti la un milion
De ani lumina distanta,
De ani lumina distanta...

Strofa 1 (Mario V):
Whiskey cu gheata, las timpul sa treaca,
Decorul se vede aproape-n ceata.
Avansez cu viteza luminii,
Pastrez trandafirii, nu spinii.
Esti doar o fantoma,
Amintire fara nicio aroma.
Zici ca au trecut o mie de ani
Te-am ingropat langa cei mai mari dusmani.
Zi tu ca nu ne potriveam bine si mult,
Atat de mult ca odata ne-am batut.
O mie de vieti, fractiune de secunda,
Frecvente perfecte alterate doar c-o unda.
Papusa cu funda, cadou ideal,
Te joci cu focul, ajungi la spital.
Tu chiar crezi c-am aberat,
Dar nu vorbeam cu tine, ci cu sticla noua de pe raft.

Refren (Mario V):
Esti la un milion, esti la un milion
De ani lumina distanta,
De ani lumina distanta...

Strofa 2 (Metaphour):
Eu sunt bun, dar sunt si rau, stii?
Exista limite la tot ce faci, baby!
In consecinta apar reactii la orice actiune,
Efectul de recul il simti pe pielea ta, pe bune!
Eu nu suport sa fiu luat de fraier, ti-am mai spus,
Aici ne respectam, nu imi vorbesti de sus!
Si stiu, nu sunt perfect, nimeni nu e...
Am mai gresit si eu sau, poate, cine stie?
Oricum ar fi, noi doi avem drumuri diferite.
Mai bine-asa decat sa stam cu maini in gat infipte.
Ma uit la poze de album, cu astea am ramas,
Unde dragostea dispare, n-are cum sa mearga ceas.
Si-acum esti cu altcineva, altcineva...dar...
Nu ma afecteaza deloc...
Te pup, pa-pa si mult noroc!

Refren (Mario V):
Esti la un milion, esti la un milion
De ani lumina distanta,
De ani lumina distanta...

Bridge (Mario V):
Sunt la un milion de ani lumina distanta...de tine.
Ti-as da un telescop, sa vezi ce fac, dar nu mai conteaza,
Acum sunt bine!

Refren (Mario V):
Esti la un milion, esti la un milion
De ani lumina distanta,
De ani lumina distanta...

Trimiteți un comentariu