Dred - Nu ma simt bine (Versuri)

Versuri

Dred - Nu ma simt bine (Versuri)
Dred - Nu ma simt bine (Piesa Oficiala)

Nu ma simt, nu ma simt bine...
Dupa o zi proasta mai trec cateva zile
Lumea ma intreaba ''ce e cu tine?''
Eu ma-ntreb ce e cu voi, ce e cu mine?
Nu stiu sa zambesc, eu rad in prostie
Si cand gandesc plang fara oprire
Plang de nervi ca s-au adunat destule
Nu-mi rezolv problemele cu formule
In fiecare noapte ma gandesc la ce nu sunt
La ce-am vrut sa fiu si la ce ajung
Reflexia mea e tristetea in persoana
Toti oamenii lovesc in aceasi rana
Am inceput sa-mi bag p**a-n toate zilele
Nu ma mai plac copiii si copilele
Nu mai vreau comunicare
Problemele din inima se transforma-n probleme mintale

Nu ma simt bine
Asta-i alta zi proasta ca ziua de maine


Imi urasc rutina pe care nu pot s-o schimb...
Cand stau pe ganduri ies afara sa ma plimb
Tremuram de frica, azi tremur de la alcool
Da-mi aripi sa uit viata de la sol...
- 5 grade afara exact ca-n inima mea
Ii dau doua geci sperand ca nu va pleca
O strang la piept sa-nteleaga ca-i a mea
E viata mea ce-o sa-mi aduca moartea...
Ma simt tulburat ca vinul ce l-am turnat
Vreau sa uit tot ce-am trait cand ajung in pat
De ce sa merg inainte daca nu stiu unde-ajung?
Nu pot sa ma iert, de asta ma distrug
Vad doar partea neagra, viata mea n-are culori
Zburam printre flori, ne pierdeam in noi
Ne simteam singuri cand stateam amandoi
Erau numai nori, niciun soare dupa ploi
Inainte te voiam... nu te mai vreau inapoi...

Trimiteți un comentariu