Dilimanjaro & ISCM - Ciocanul lui Manglithor (Versuri)

Versuri

Dilimanjaro & ISCM - Ciocanul lui Manglithor (Versuri)
Dilimanjaro & ISCM - Ciocanul lui Manglithor (Piesa Oficiala)

So mai keres? nu ai inteles, n-ai interes, ai banii, deles
La mine sa vada intelectualii ca si eu janes
Limba asta mondiala,
Circula ca viza falsa, pasaportu'n Photoshop, pentru o parala
Ma cert cu mine-mi tin morala
Tin moraru departe de buzdugan ,scarita si nicovala
Party in casa ovala, politicienii de-o vara
Mi-au intins ceva pe-oglinda, da sa simta-ntreaga tara
Cum dau linii, faci cum faci si-omori vecinii
Poa' sa vina apocalipsa, eu cu ISCM 'stem primii
Lasa ba sa fie primit, zi un bogdaproste "bro"
Stai potol nu am coliva, ho ca-ti vine embargo
Te plimbi ca Polo Marco, carti cu Elena Farago
Care-ascund secrete, conspiratii de la sinago-
-gara noastra mica, vin-o-n ea , asteapta-ti trenu'
Daca nu, poti ca sa-mi iei si mielu si sa pleci cu el in Bellu
Nu-s aici sa-mi fac imperiu da' macar vreau un bufon
Care sa ajunga intr-o zi ca Alexandru Macedon
Taica-tu e machidon? eu stiu doar ca-i machitor
Manglitor din generala, ramai fara telefon

Sa moara Giani ba peleu, ah, iar am incurcat piesa
A fost cam tare negresa, prea mult thc, sun presa
Ca sa-ti dau coaiele tale in rubrica la disparuti
Vrei pt un diss marunti? ce faci cu ei, mergi la Billa?
De cand era cool Mozilla, mi-am lasat in drum fosila
Am vanut argila sa beau Balantan Chinchila
Primesti in muian torpila, urme de bocanci pe ten
Fumezi g-uri la Ben10, fa-ti si tu rost de prieteni
Deocamdata-ai doar pretenti, dau bule mule cea daca
Fata ta-i de spirit seaca, zilnic "sa moara sa faca"
Un spital de nota 10 dupa standard european
Ca sa poa' sa iti trateze nebunia lu' Van Damme
Stii c-am cel mai bun balsam pt inima ta goala
Pune-o sa faca videochat, poate-i faci o lipeala
C-un ficat sau c-un pistil, sau juma' de Dani Otil
Sau vad eu un pic cam dublu, nu stiu, am scris asta trotil
Te comporti ca un copil, la modu' te joci cu focu'
O sa numar pan' la 3 dupa chem necrologu'
1,2,3 toata lumea striga ..ce ti-am spus?
Te-am avertizat indeajuns, acum, te-ai ars, te-ai dus
Esti doar un pumn de cenusa si-n lume-asta phoneix nu-i
Unde nu e Nicu Covaci nu-i nici umbra ursului
Viata-i dulce-amarui, o vad ca pe un desert
Servita la-mpinge tava pt cei ce n-au buget

Trimiteți un comentariu