Oana Radu - Topeste-mi iarna (Versuri)

Versuri

Oana Radu - Topeste-mi iarna (Versuri)
Oana Radu - Topeste-mi iarna (Single Oficial)

Chiar si frigului ii e frig
Eu fara tine n-am nimic
Intoarce-te inapoi
Topeste-mi iarna

Patul din prima noapte a fost un loc de doi
Si m-am gandit ca poate nu vei da inapoi
Si uita-te cum nige si geamul e aburit
Nu pot sa mi te scot din minte fara tine n-am nimic

Stiu bine ca am gresit
Dar tare mult eu mi-am dorit
Sa fii cu mine toata iarna

Chiar si frigului ii e frig
Eu fara tine n-am nimic
Intoarce-te inapoi
Topeste-mi iarna
Sa nu uiti ce mi-ai promis
Eu fara tine n-am nimic
Intoarce-te inapoi
Topeste-mi iarna

Ai inima ingehtata privirea ta imi da fiori
Oare o sa mai am vreodata sarutul tau in zori
Hai ca ceaiul e fierbinte te astept la noi in pat
Nu pot sa mi te scot din minte oare tu chiar mai uitat

Stiu bine ca am gresit
Dar tare mult eu mi-am dorit
Sa fii cu mine toata iarna

Chiar si frigului ii e frig
Eu fara tine n-am nimic
Intoarce-te inapoi
Topeste-mi iarna
Sa nu uiti ce mi-ai promis
Eu fara tine n-am nimic
Intoarce-te inapoi
Topeste-mi iarna

In urma daca vei privi asteptandu-ma ma vei gasi
In mintea mea mereu vei fi sa stii


Chiar si frigului ii e frig
Eu fara tine n-am nimic
Intoarce-te inapoi
Topeste-mi iarna
Sa nu uiti ce mi-ai promis
Eu fara tine n-am nimic
Intoarce-te inapoi
Topeste-mi iarna

Trimiteți un comentariu