Maich - Urlu la luna feat Spectru (Versuri)

Versuri

Maich - Urlu la luna feat Spectru (Versuri)
Maich - Urlu la luna feat Spectru (Piesa Oficiala) - (prod. Criminalle)

Refren:
Urlu la luna,
O data pe luna,
Sa cada stelele,
Trag la gat, ma tin curelele

Urlu la luna,
O data pe luna,
Sa cada stelele,
Trag la gat, ma tin curelele

Strofa 1 (Maich):
Urlu la luna,
O data pe luna,
Ca simt ca durerea-mi suna,
Alo, da-mi o lume mai buna,
Si palma ta calda sa imi tina caludra,
Ca sunt apasat, imi tremura o mana,
Ca scriu poezia din suflet rasuna,
Si acum vreau sa ramana,
Sa nu ma mai lase sa imi tina cununa,
Ca sunt eu poet, ca imi iubesc toti fratii,
Plange si Mama cand pierd motivatii,
Ca ma aplec la viciu si tentati,
Ma trezesc cu regrete si turati,
Si plec pe strada,
Sa vad unde e treaba,
Ca am sute de filme si cine se intreaba,
Cand imi fac sa ajung la cer,
Pun suflet si frate-miu' din cartier,
Sii...

Refren:
Urlu la luna,
O data pe luna,
Sa cada stelele,
Trag la gat, ma tin curelele

Urlu la luna,
O data pe luna,
Sa cada stelele,
Trag la gat, ma tin curelele

Strofa 2 (Spectru):
Si caut pe cer, iti da doar a mea,
Incecat in golul din inima ta,
Ca noaptea ma intreb daca ar vrea,
Spuna ce dracu' se intampla cu ea,
Mi-se invarte tavanul color,
Vad poze cu tine intrate in decor,
Ba, si sa mor de nu vad ce ii doare,
Imi canta pe note cu ochi spre soare,
Yhaa,
Da-mi placerea mai tare sa scot adevarul din sunet,
SI-MI PARE!... ca-mi apar amintiri pentru care,
Am rupt in bucati florile cu petale,
Ca drogurile tale, Is bataile letale,
Doar gandul la tine ma tine in miscare,
Imi revin si mirajul imi apare,
Si ma intind, ma rog pana-mi disparg,

Refren:
Urlu la luna,
O data pe luna,
Sa cada stelele,
Trag la gat, ma tin curelele

Urlu la luna,
O data pe luna,
Sa cada stelele,
Trag la gat, ma tin curelele

Trimiteți un comentariu