Dred - Mi-e dor de ''Lumea Noastra''... (Versuri)

Versuri

Dred - Mi-e dor de ''Lumea Noastra''... (Versuri)
Dred - Mi-e dor de ''Lumea Noastra''... (Piesa Oficiala)

Iti scriu cu lacrimi in ochi si-un dor ce doare
Chiar de te-ai intoarce maine tot n-as avea rabdare...
Ma bucur ca te-am cunoscut, ma bucur ca te-am avut...
Imi pare rau ca te-am pierdut...
Mi-e dor de tine, mi-e dor de lumea noastra
M-ai lasat cu amintiri ce nu ma mai lasa
Te strig in nopti tarzii si tu nu-mi raspunzi
Incep sa vorbesc cu tine si tu nu m-auzi...
Da-mi zambetu' ce l-am avut dupa primul sarut
De ce azi nu te mai vad? De ce nu te aud?
Era placut, nu trebuia sa doara...
Azi mi-e dor de tine si nu e prima oara
Parca ieri te sarutam pana zambeai
Azi te cautam in inima si nu erai...
Da, ma doare, dar sufar in tacere...
Mi-ai lasat un gol plin de durere..

Mi-ai lasat un gol plin de durere..
Mi-ai lasat un gol plin de durere..


Inca te strang in brate inainte sa adorm
Doar zambetu' tau imi oferea cel mai frumos somn...
Am crezut in doi ochi verzi pe care nu-i mai pot vedea
Cand ai plecat, ai plecat cu inima...
Cine-i langa tine de cand nu mai sunt eu?
Era foarte bine si atunci cand era rau
Mi-e dor de glasu' ce-mi alina inima
Te-am pus pe tine prima sperand ca vei fi ultima

Vreau sa ma lasi fara aer ca-n acea seara
Cand credeam ca iubirea n-o sa dispara
Banca noastra, doua zambete si o iubire
Locul unde existai doar tu pentru mine...
Mica, copilaroasa si cea mai frumoasa
Te vedeam langa mine pentru o viata
Voiai o fetita, poate la fel ca tine
Dar eu visam mai mult la fetita de langa mine...
Iti ofeream totu' si tu-mi ofereai mai mult
Nu pot sa explic acest sentiment placut
Stiu ca am fost un prost, uneori te mai raneam
Aveam cerul langa mine si eu nu realizam
Au cazut stelele si-am ramas cu ochii-n soare
Vreau sa arda in mine tot ce ma doare...

Mi-as da sufletul din piept pentru fericirea ta
Ti-as spune iar ca te iubesc dac-ar mai conta
Mi-ai zis ca ma urasti, ca m-ai uitat deja
Eu nu pot uita persoana ce mi-a vindecat inima
Imi amintesc prima seara, seara de toamna
30 noiembrie, stiu ca o sa doara...
Degeaba te scot din minte daca-mi ramai in piept
Stiu ca ti-am gresit si nu ma mai iert
Am aflat ce e iubirea atunci cand te-am cunoscut
M-ai lasat fara cuvinte si am devenit tacut...

Asta-i linistea dintre noi
...
Cea mai frumoasa amintire pe care o pastrez
Tu chiar erai perfecta si nu exagerez



Ma sting usor in lipsa ta...
Astept sa te intorci ca sa schimbi ceva
Cat timp ai fost tu nu exista altcineva
N-a durut nimic decat plecarea ta...
Trec prin multe stari...
Indiferenta ta nu trateaza rani
Ma sting in ''Lumea Noastra'' cu a ta amintire...
Mi-e dor de tot, iubire...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro