Click - Departe (feat Iolanda Boban) - (Versuri)

Versuri

Click - Departe (feat Iolanda Boban) - (Versuri)
Click - Departe (feat Iolanda Boban) - (Piesa Oficiala)

Am plecat departe de casa dupa un vis si..
Stau si ma gandesc ca astа mi-a fost scris
Indepartat de bine sa fiu aproape de mine si..
Oare stii cum e cand dorul vine
Inca nu ma si-o voce ma apasa la telefon
Ionut, cand vii acasa, mama
Nu stiu, zilele astea, cred
Copile, asta-mi spui mereu cand te intreb
Mi-e greu si-n sufletul meu a fost mereu
Da', voi m-ati invatat sa lupt pentru visul meu
Inca respir, inca transpir
Si viata asta imi face rau precum un trandafir

Vorba mea se aude de aici de departe
Rugaciunea mea sa va dea sanatate
Prin lume-s multe, multe, multa rautate
Dar imi gasesc puterea ca sa trec prin toate

Acum e altfel, ca-s barbat acum
De copilarie n-am uitat, inca ma dau cu al ei parfum
Si-s recunoscator ca nu traiesc singur pe lume
Singur pe drum atunci cand marea vietii face spume
Ma uit la poze din albume
La copii de demult care v-au calcat pe urme
Va multumesc ca ne-ati crescut s-avem valori
Si ati dat totul pentru noi din voi cu dragoste ca doua flori
Gust in fiecare zi din cel mai dulce vis pe care-l port in inima de mic
Si parca a fost prezis sa fiu departe azi
Dar azi ramane scris ca intr-o zi voi face totul
Asa cum am promis

Vorba mea se aude de aici de departe
Rugaciunea mea sa va dea sanatate
Prin lume-s multe, multe, multa rautate
Dar imi gasesc puterea ca sa trec prin toate

Trimiteți un comentariu