Tonik Obiektiv - Pe Baricade (Versuri) cu Cocoon Kills, Syan Lion, Tony Batranu, Johnny M, WTF & E.R.U

Versuri

Tonik Obiektiv - Pe Baricade (Versuri) cu Cocoon Kills, Syan Lion, Tony Batranu, Johnny M, WTF & E.R.U
Tonik Obiektiv - Pe Baricade (Piesa Oficiala) cu Cocoon Kills, Syan Lion, Tony Batranu, Johnny M, WTF & E.R.U

Nu sunt un geniu desi sunt critἰcat prea mult
Am ani grei de muzica in spate pe post de scut
Nu m-am nascut sa respir aer degeaba
Cand eu faceam hip-hop tu jucai baba-oarba
Totu-i la moda acum, facebook, whatsapp
Iphone 6s ce-ti lumineaza fata
Cand dimineata apare soarele-n fereastra
Ti se rupe filmul c-ai visat ca erai zdreanta
Fara speranta, fara tutun
Fara laude de la prieteni ca esti cel mai bun
Hei.. nu uita ca din Obiektiv rasare a doua raza de soare
Ce va straluci deasupra fara incetare

E clar raman pe baricade pana la final
Ce e al meu e al meu, sunt original, golan
Cand apar, direct show incendiar
Pisi, pisi te-am vazut, tresari
Pai cand intru, fraierii sar ca spicele la combina
Si combinatia asta niciodata nu se termina
Am in fata lor niste multi ani lumina
N-am timp sa-i astept, dar stii ce zic ii astept sa vina
Si spune-mi cine, spune cine e cel mai bun
Poate tu, poate nu oricum o dau, ti-o dau oricum
Cocoon Kills e pe baricade, am armele incarcate
Trag tare.. se prea poate..

Luptam pentru libertate, nu ne dam deoparte
Facem ce se poate, nu stam in spate
Ne batem cu pumnul in piept pentru dreptate
Si tinem steagul sus pe baricade

Luptam pentru libertate, nu ne dam deoparte
Facem ce se poate, nu stam in spate
Ne batem cu pumnul in piept pentru dreptate
Si tinem steagul sus pe baricade

Cand prietenii se suna, prietenii raspund
Nu se dau dupa colt sau nu fug pamantul mancand
Se prezinta la apel cu rap de calitate
Prezenta e obligatorie pe baricade
Param pam pam boom, nascut, crescut la bloc
Am vrut sa cred in mine, n-am vrut sa cred in noroc
Fac rap din 98, il fac si acum
Sa avem zile, sa mai facem, sa dam foc, sa iasa fum
Hei, nu întinde coarda, hai deschide poarta
C-am venit cu ceata sa dam bairam
Din underground in underground se da din coate
Eu votez pentru.. fraternitate..

Ok, m-am lasat frate, irelevant, poate
Da' nici n-apas acceleratia si esti deja prea-n spate
Raman real cand voi ascultati Salam pe neveu
Tocmai d-aia va dau dracu' cu viteza lui Dumnezeu
La inaltimi ma, mereu sus ca pretul la benzina
Muzica ta depinde de bani, d-aia depinzi de bani
Pe track-uri pui tracking device sa nu iti pierzi din fani
Sa moara.. Cichi Cean, ramanem pe cambuze
Cand astia il sug pe Smiley sa aiba zambetul pe buze
Artisti cu gura, scuze.. dar vad prea multe trante
Da-v-as cu berea in cap s-aveti Norocul scris in frunte

Luptam pentru libertate, nu ne dam deoparte
Facem ce se poate, nu stam in spate
Ne batem cu pumnul in piept pentru dreptate
Si tinem steagul sus pe baricade

Luptam pentru libertate, nu ne dam deoparte
Facem ce se poate, nu stam in spate
Ne batem cu pumnul in piept pentru dreptate
Si tinem steagul sus pe baricade

Sunt aici de multa vreme, nu ma pot opri
Indiferent ca realizez ceva sau nu, tu stii
Ca suntem pe baricade de cand eram copii
Si tinem steagul hip-hopului sus, fie ce-o fi
Indiferent de mancatorii notorii, aleatorii
Care nu fac altceva decat sa schimbe idolii
In ziua de azi cine tipa mai tare ii mai breaz
Wtf, eu cred ca au doar fantezi in cap
Iar tu ascultatorule deschide bine ochii
Multe-s copii care in curand o sa dea ortu popii
Din punct de vedere muzical
Unii fac asta doar ca să ajunga ori la bal ori la spital, wtf

M-am intors direct de pe baricade
Pune casca pe cap, asculta strofa ce greu cade
Dau peste tobe grave silabe cu care mor
Dar daca le pricepi pe toate poate sa fie comori
Gasesc formule propri ca un laborator
Ca sunt pradator, sacrificator de tradatori
Am respect pentru camarazi, ajut la necaz
Filtrez oxigenul ca si masca de gaz
Punct ochit si lovit esti pe cale sa cazi
Ca ranile te dau de gol ca si rasina pe brazi
Nu fii dezertor si lupta, arata ca esti viteaz
Sa fii barbat nu inseamna doar ca sa ai par pe obraz

Luptam pentru libertate, nu ne dam deoparte
Facem ce se poate, nu stam in spate
Ne batem cu pumnul in piept pentru dreptate
Si tinem steagul sus pe baricade

Luptam pentru libertate, nu ne dam deoparte
Facem ce se poate, nu stam in spate
Ne batem cu pumnul in piept pentru dreptate
Si tἰnem steagul sus pe baricade…

Trimiteți un comentariu