Katy Rain - M-ai lovit (Versuri)

Versuri

Katy Rain - M-ai lovit (Versuri)
Katy Rain - M-ai lovit (Videoclip Oficial)

Pe lume am venit...
Fara niciun (flyer) cu retete cum sa gatesc, cum sa traiesc
Am uimit c-am ales atunci solutia
Ca sa iubesc necontenit
Aiurit cateodata, negresit
N-am gresit si-atunci cand am gresit

M-ai lovit fara de stire
M-ai lovit, nu cu iubire
M-ai lovit.. chiar daca te-am iubit

N-am habar, nu stiu cum pot
Sa spun ca resimt totul pentru ei
Si-apoi sa rupa tot, rece de tot, femei
Iertam de atatea ori pentru un manunchi
Pentru un manunchi de rupte flori
Pentru un manunchi de rupte flori

M-ai lovit fara de stire
M-ai lovit, nu cu iubire
M-ai lovit.. chiar daca te-am iubit

Rupem petalele, cum imi rupi visele
Rupem petalele, ele vor creste in noi
Rupem petalele cum imi rupi clipele
Visele, soarele, zambetele vor creste din nou

Trimiteți un comentariu