Karie feat. Domnul Udo - NATURAL (Versuri)

Versuri

Karie feat. Domnul Udo - NATURAL (Versuri)
Karie feat. Domnul Udo - NATURAL (Piesa Oficiala) - (prod. Haarp Beats)

Strofa 1 (Karie):
Nu vreau doar să mă-ntretin, vreau să devin
O mândrie pentru cei la care țin
Nu vreau să mă mulțumesc doar cu puțin
Tot ce vreau cândva, cumva, o să obțin
Dă-o-n p**a mea de sărăcie, n-o să mi se-ntample mie, e clar
2005, fac asta de mic, poți să cauți "veRbal"
Generația asta nu mă știe, a auzit poate accidental
Într-o lume artificială, fratele o dă cel mai natural

Strofa 2 (Domnul Udo):
Flow natural, versat în stradă, POW, POW, POW
Fraierii vorbesc de bani dar n-au, n-au
Dacă nu vorbești de sume, eu n-aud, n-aud
Norocul o să mi-l fac, n-o să stau să-l caut
Dacă rup scena în club, sala aplaudă
Dacă ne găsim pe stradă, curvo o dai în gardă, fă
Dacă ne vedem față-n față, o dai de garduri
Treaba a devenit groasă-groasă, o să ne cauți
BRR, BRR la telefon da' nu răspund
Fac doar ce vreau eu și nu sunt sfânt
Tot ce-am devenit acum, am vrut demult
Nava mea e mare, și vine de sub pământ
Târfă proastă, târfă proastă tre' să taci
Aici nu te prezinți tu, da' tot ce faci
Târfă proastă, târfă proastă bagă marș
Că pe-aici ți-o iei și-atunci când nu te bagi
Târfă proastă, târfă proastă

Strofa 3 (Karie):
Nu vreau doar să mă-ntretin, vreau să devin
O mândrie pentru cei la care țin
Nu vreau să mă mulțumesc doar cu puțin
Tot ce vreau cândva, cumva, o să obțin
Doamne știi că pot mai mult, doar tu știi cine sunt, mă cunoști cel mai bine
Încă de la început, am zis "Gata, mă fut! Învăț să merg pe patine"
Târfele astea vor ajutor, dar eu n-o să implor, n-am nevoie de nimeni
Bag p**a-n ele, bag p**a-n ei, bag p**a-n tot, o bag și-n mulțime
Nu îmi place falsitatea, sărăcia-n caracter
Nu îmi place lașitatea, integritatea mea-i de fier
Poate n-am făcut nimic notabil, dar muncesc și sper
Scopul meu nu e să fiu iubit de toți din cartier, dar
Dau iubire, cine mă știe, știe
Pe mulți i-am ajutat dar au uitat, fie
Azi bunul simț e catalogat prostie
Și-ajungi să fi gen: "Ce-mi iese mie?
Mie ce-mi iese? Ce p**a mea?
Ce fac cu timpul și muzica mea?"
Am pierdut vremea da' nu e belea
Că baiatu' din orice învață ceva.

Trimiteți un comentariu