Irina Rimes - Iubirea noastra muta (Versuri)

Versuri

Irina Rimes - Iubirea noastra muta (Versuri)
Irina Rimes - Iubirea Noastra Muta (Vally V Remix)
Irina Rimes - Iubirea Noastra Muta (Shadow Silhouette Remix)
Irina Rimes - Iubirea Noastra Muta (Future Nation Remix)
Irina Rimes - Iubirea Noastra Muta (Mike Haden Remix)
Irina Rimes - Iubirea Noastra Muta (Dj Elemer Remix)
Irina Rimes - Iubirea noastra muta (Dj Dark & MD Dj Remix)
Irina Rimes - Iubirea Noastra Muta (INVADERS Remix)
Irina Rimes - Iubirea noastra muta (DJ Asher Remix)
Irina Rimes - Iubirea noastra muta (Videoclip Oficial)

Ma simt atat de goala
Cand ma privestἰ simt ca stii tot
Ma simt dezbracata
Ca mi-ai aflat slabiciunile si ranile

Ma doare inima nu stiu cum
Ca n-am sa spun si n-o sa-mi spui
Te iubesc, niciodata te iubesc
Ma doare inima intr-un fel
Ca n-am sa-ti cer si n-o sa-mi ceri
Sa fiu a ta, sa fiu a ta

Te-ating doar in visele mele
Esti sare pe ranile mele
Dulceata pe limba mea
Si totusi nu te pot gusta

Te-ating doar in visele mele
Esti sare pe ranile mele
Daca tu estἰ fructul interzis
De ce nu suntem in paradis

Iubirea noastra-i muta
Iubirea noastra-i muta
Iubirea noastra nu se discuta, nu

Pentru ca tu esti secret
Fata de ea, fata de el, fata de noi
Esti secretul discret, secretul perfect
Care se tine, care ma tine

Ma doare inima nu stiu cum
Ca n-am sa-ti spun si n-o sa-mi spui
Te iubesc, niciodata te iubesc
Ma doare inima intr-un fel
Ca n-am sa-ti cer si n-o sa-mi ceri
Sa fiu a ta, sa fiu a ta

Te-ating doar in visele mele
Esti sare pe ranile mele
Dulceata pe limba mea
Si totusi nu te pot gusta

Te-ating doar in visele mele
Esti sare pe ranile mele
Daca tu esti fructul interzis
De ce nu suntem in paradis

Iubirea noastra-i muta
Iubirea noastra-i muta
Iubirea noastra nu se discuta, nu

Lacrimile mele m-au adus aici
Numai merg la ghici
Vreau sa cad, sa ma ridici tu
Daca vei veni eu tot aici voi fi
Tot aici voi fi

Te-ating doar in visele mele
Esti sare pe ranile mele
Dulceata pe limba mea
Si totusi nu te pot gusta

Te-ating doar in visele mele
Esti sare pe ranile mele
Esti sare pe ranile mele
Dai cu sare pe ranile mele

Dragostea noastra-i muta, da
Iubἰrea noastra-i muta
Iubirea noastra nu se discuta, nu…

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro