El Nino si Samurai feat. Corina - FAMILIA (Versuri)

Versuri

El Nino si Samurai feat. Corina - FAMILIA (Versuri)
El Nino si Samurai feat. Corina - FAMILIA (Piesa Oficiala) - (prod. AMAVI)

Strofa 1 (El Nino):
Stai liniştit tată, că baiatu' duce
N-are cum să coboare când ştie doar să urce
Nu ştiai că învârte milioane
Şi tremură în pat când tot blocu' doarme
Îşi cumpără bomboane de la farmacie
Şi slavă cerului că n-a picat la puscărie
Îşi caută chirie în fiecare zi
Un pastel de culori pune peisaju' gri
Să mă numeşti fiu rătăcitor
Da' oriunde mă duc de casă mi se face dor
De tot ce reprezintă binele, mă leg
Şi semăn fericire ca să am ce să culeg
Stai liniştită mamă, nu mai sunt copil
În schimb as da orice să revăd cerul senin
Când mă duceai la cinema şi-mi citeai subtitrarea
Când sunt departe, inima îţi simte chemarea
Te iubesc mamă! Te iubesc tată!
Am înţeles că viaţa n-are cum să ne despartă
Spun o dată pentru totdeauna să rămână scris:
În sărăcia noastră m-am simţit ca-n paradis!

Refren (Corina):
Cine rămâne aproape?
Familia!
Când totul dispare, rămâne?
Familia!
Departe de casă, dar aproape de ea
Când cerul ascunde şi ultima stea
Cea mai importantă rămâne...
Familia!

Strofa 2 (Samurai):
Yo! Te-ai panicat, îmi aduc aminte şi atunci
Ce privire ai aruncat când l-ai văzut tatuat cu cruci
Îmi pare rău, dar universu' lui îi pierdut, doar marea
Poa' să modifice sau să-i alimenteze starea
Faci o grămadă de mile, lipseşti o sută de zile
Pune cuvintele în rime, de vineri până vineri
Eu unu îs bine, as vrea ca toţi dîn jurul meu
Să cultive aceeaşi linişte în care mă tot scald şi eu
Lui Dumnezeu să-i încredinţeze suflu'
Dacă linistea nu doarme când afară înnebuneşte vântu'
Preia cuvântu' pentru armă, atâtea suflete
Pune pe rânduri toate rănile cusute ieri
Şi vin cu sutele să-l vadă şi să îl asculte
Se regăsesc în el toţi îngeri cu aripi rupte
Şi a văzut multe, da' nu-i lasă să se vadă
Zice că a trăit un vis dacă cineva întreabă!

Refren (Corina)
Cine rămâne aproape?
Familia!
Când totul dispare, rămâne?
Familia!
Departe de casă, dar aproape de ea
Când cerul ascunde şi ultima stea
Cea mai importantă rămâne...
Familia!

Outro (Corina):
Cine rămâne aproape?
Familia!
Când totul dispare, rămâne?
Familia!

Trimiteți un comentariu