El Nino si Samurai - ECHILIBRU (Versuri)

Versuri

El Nino si Samurai - ECHILIBRU (Versuri)
El Nino si Samurai - ECHILIBRU (Piesa Oficiala) - (prod. Smirghel)

Strofa 1 (El Nino):
Puterea minţii vorbeşte şi corpul ascultă
Unii zâmbeşc la căldură, alţii zâmbeşc la valută
O ploaie măruntă n-o să-ţi spele păcatele
Cel mai important este să-ţi iubeşti aproapele.
Aparatele... milion cu milion
La cât am băgat trebuia să fiu patron!
Alin Bahaos, echilibru, nu mă ştie
Dau casa peste cap să pun ceva în farfurie
Ieri aveam cascaval cât să-mi iau un merţan
La fraze promit că mă schimb an de an
Din pahare de cristal, beau bere în faţa blocului
Până fiecare se pune la locul lui
Mai durează, dacă vrei mai visează
Noaptea când cad, mă trezesc la amiază
Dezechilibrat, fac poze din cădere
Da' mă urc în rachetă şi fac poze dintre stele.

Refren:
E simplu, îmi caut echilibru
Sunt jucător, vreau să fiu şi arbitru'
Să fiu el atunci când timpul atacă
Da' din păcate viaţa mea nu mai e o joacă.
E simplu, îmi caut echilibru
Sunt jucător, vreau să fiu şi arbitru'
Să fiu el atunci când timpul atacă
Da' din păcate viaţa mea nu mai e o joacă.

Strofa 2 (Samurai):
Yo! E atât de simplu să-ţi găseşti un echilibru
Focus, opreşte timpu, lasă inima să simtă totu'
Ţinteste potu', vezi cum tot din jur dispare
Concentrează-te puţin, ştiu că nu e prima oară
Tu! Fă-i să trăsară când le povesteşti viitoru'
Când te văd, să-i faci să moară când aprind televizoru'
Nu lăsa decoru' să îţi afecteze starea
Da' ce tot mă întrebi pe mine?
Aici eu comand, dispari!
Nu îs echilibrat, doar par
Sunt mai mult de atât, sunt calm
Eu sunt linistea din capul tău ce întârzie să apară
Sunt un lup, un animal, ştiu că sunt şi bun, da' zău
Am o inimă de piatră şi un flow, rămâi tablou
Dacă vrei, îţi explic din nou, ce înseamnă echilibru'
Cum o fiară printre fiare luptă singură cu timpu'
Cum trec peste diguri, peste care nu trec valuri
Şi o fac să pară simplu chiar şi când e prima oară!

Refren:
E simplu, îmi caut echilibru
Sunt jucător, vreau să fiu şi arbitru'
Să fiu el atunci când timpul atacă
Da' din păcate viaţa mea nu mai e o joacă.
E simplu, îmi caut echilibru
Sunt jucător, vreau să fiu şi arbitru'
Să fiu el atunci când timpul atacă
Da' din păcate viaţa mea nu mai e o joacă.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro