El Nino & Samurai - Imi Place Tot Ce-mi Face Rau (Versuri)

Versuri

El Nino & Samurai - Imi Place Tot Ce-mi Face Rau (Versuri)
El Nino & Samurai - Imi Place Tot Ce-mi Face Rau (Piesa Oficiala) - (prod. Criminalle)

Strofa 1 (Samurai):
Nu stiu cum se face,
Tot ce e rau imi place,
GRAV! De panica care o ani trec,
Si eu nu m-am adaptat,
Ma doare-n p***a sti ca inima nu minte,
M-am pierdut printre cuvine,
Ce au un sens sublim,
Da eu tot te simt,
Da sti ca am o rabdare aparte,
Da-mi vointa si putere,
Sa ma ridic peste toate,
Sti ca te-am iubit,
Si tot ce am trait,
A fost fara doar si poate tot ce ne-am dorit,
Yauu! ,
Atat de mult ca nu ajungeai la scoala,
Atat de alba ca te picta pe o coala,
Sti ce zic ei cum ca ar fi prima oara,
Dar nu era prima oara totusi noi nu ne-am uitat,
Da de azi am un inger ce imi ghideaza viata,
Da' eu sunt ala care vrea sa fuga dimineata,
Printre nori unde noi visam la viitor,
Imi place tot ce imi poate suna miraculos,
Inimile care bag la fel se simt,
Aripile vor sa ia-sa cand luminile se inchid,
Trag si ma suspenda in timp,
Ma agita in fel si chip,
Ca trec ani,
Ma cert cu destinu ca vrea sa Iti uit chipu
Privirea, Parfumu noptile pe diguri,
Eram ametit de asta imi amintesc sigur ard,
Era un dor care nu pot sa scap,
Imi amintesc cand bagam si zburam,
Camera era dita mai palatu,
Nu mergeam niciodata la sucuri,
Ochi peste cap cand ne ieseam din trupuri,
Zbori!! , stiu ca iti place peste nori,
Sa scriu pagini despre dor,
Si cum ti-a dat o viata,
Povestea ta imi trece imaginatia,

Strofa 2 (El Nino):
Aa Aa, Dau pe beat... Aa
Fa bine si tine-te bine de mine,
Destine legate fugim de multime,
Ce Tine-te de mine sunt gata de orice,
Ofera-mi caldura sa nu fiu rece,
De Ce nu ma crezi pe cuvant,
Am puterea cand noaptea se lasa,
Sa iti alin durerea,
Averea mei capu,
Inima mare ce-mi sare din sare din piept
Cand te vad, pune sare pe rana,
Si suna-ma, intreaba-ma daca sunt bine,
Dar parca bine astept sa se intoarca,
Ciudata situatia de munca man,
De o furnica doboara,
Albinele fantele, ma ridic,
Si ma bag in furtuna,
Ma sparg in bucati muzica ma aduna,
Am nevoie de o masca pe fata oxigen,
Terenu minat ma urc intr-un tren,
La urgenta ma cobor ca simt ca ma sufoc,
Ca apa cu zahar nu stinge un foc,
Din inima in inima mea e incendiu,
Oglinda imi spune sa plec in concediu.
Cee...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro