Dorian Popa feat Ruby - Sare pe rana (Versuri)

Versuri

Dorian Popa feat Ruby - Sare pe rana (Versuri)
Dorian Popa feat Ruby - Sare pe rana (Videoclip Oficial HD-4K)

Ai strans tot impacheteaza bine
Imi aduc aminte ziua in care te-ai mutat la mine
Sper ca taxiul nu mai vine
Nici n-ai iesit pe usa ca deja mie dor de tine
Hai mai aprinde o tigara
Ca vreau sa trag de timp e ultima noastra seara
Stiu am dat-o rau in bara
Acum platesc dimineti cand meritam sa dorm pe afara
Si nu stiu ce o sa fac fara tine
Nu stiu ce o sa fac fara tine
Nu stiu ce o sa fac fara tine, fara tine

Tu pui sare pe rana
Nu mai vreau alta drama
Imi pui cate putin
Esti dulcele meu chin
Si tot mai vreau

Tu pui sare pe rana
Vreau sa uit cum te cheama
De ce ne chinuim
Daca nu ne mai iubim
Hai sa nu ne mai ranim

S-a dus si vara s-au dus zilele senine
In noptile de toamna eu te caut tot pe tine
Sunt bine merg mai rar la sala
Am pus ceva pe mine dar inima mi-e tot goala
Am sa fac ca la carte
Merg mai departe am prietenii aproape
Actor perfect ma prefac cel mai bine
Ca mine nu te minte nimeni mi-e dor de tine

Si nu-ti gateam nimic doar sare pe rana stiu sa pun
Am zis gata dar inexplicabil iar te sun
Si am gresit si incepe sa ma doara
Ca in paharul nostru am vazut doar partea goala
Am spus adio si mi-a pierdut in lume
Amintirea ta imi lasa atatea urme
Si nu stiu ce o sa fac fara tine, fara tine

Tu pui sare pe rana
Nu mai vreau alta drama
Imi pui cate putin
Esti dulcele meu chin
Si tot mai vreau

Tu pui sare pe rana
Vreau sa uit cum te cheama
De ce ne chinuim
Daca nu ne mai iubim
Hai sa nu ne mai ranim

Asta-i pentru toate inimile frante
E cineva acolo sus sa ne asculte
Asta-i pentru toate inimile frante
E cineva acolo sus sa ne asculte
Asta-i pentru toate inimile frante
E cineva acolo sus sa ne asculte
Asta-i pentru toate inimile frante
Pentru toate inimile frante

Tu pui sare pe rana
Nu mai vreau alta drama
Imi pui cate putin
Esti dulcele meu chin
Si tot mai vreau

Tu pui sare pe rana
Vreau sa uit cum te cheama
De ce ne chinuim
Daca nu ne mai iubim
Hai sa nu ne mai ranim

Trimiteți un comentariu