Cocoon Kills - In Top (Versuri)

Versuri

Cocoon Kills - In Top (Versuri)
Cocoon Kills - In Top (Piesa Oficiala) - (prod. Span)

Refren:
Tot la fel de high, o ard mereu in top
Dupa sticla, dupa pipa, dupa tipa sunt mort
Si cand nu mai pot, mai pot putin
Clubul e plin, sa ma vezi cum le combin!

Strofa 1 (Cocoon Kills):
Intru in club, cand intru rup, vreau tot mai mult
Mai mult decat poze la minut sau minore de gat
3 shoturi si-atat… Eu chiar beau, chiar fut, eu chiar trag, chiar duc
Chiar pun in practica tot ce-mi trece prin gand
Si sa vezi cum danseaza cand danseaza cum le cant
Fraiere vino sa vezi daca nu ma crezi pe cuvant
Defapt stai, ca nu-i loc, nu-i loc. Nu-i loc deloc!
Mereu ai vrut sa ma tragi in jos. Acum ce sa cauti in top?
Stop joc! Nimeni nu ma-ntrerupe cand mi se rupe
Uite bani-s frunze-n vant, mi-ar trebui un munte
Ca-i sparg cu necunoscute de zici ca-i concurs, sa mor
Lumea e a mea chiar si in lumea lor!

Refren:
Tot la fel de high, o ard mereu in top
Dupa sticla, dupa pipa, dupa tipa sunt mort
Si cand nu mai pot, mai pot putin
Clubul e plin, sa ma vezi cum le combin!

Tot la fel de high, o ard mereu in top
Dupa sticla, dupa pipa, dupa tipa sunt mort
Si cand nu mai pot, mai pot putin
Clubul e plin, sa ma vezi cum le combin!

Strofa 2 (Cocoon Kills):
Fantezii, miraje, jocuri de lumini
Nici nu mai stii pe care sa le mai combini
Cum sa-ti dai mai tare, miere si venin
Fantezii, miraje, jocuri de lumini
De la tipe, la tiple, la sticle am skill. Asta-i maraton, sa mor
Imi place s-o ard hardcore, imi traiesc visul, on & on
Da bassu’ mai tare sa se simta briza. Da bassu’ mai tare sa se rupa p**da!
Dau bassu’ mai tare, mai tare, mai tare… Sare-n aer clubu’! Stii unde ne doare?
N-am niciun dubiu, e fix ce trebuie… (E fix ce trebuie!)
Substante si multe fete, astea mici se cred vedete
Romancele au talente, din partea mea aveti verde
Fata jos, fundu’ sus! Hai c-o punem si de-un sextape…

Refren:
Tot la fel de high, o ard mereu in top
Dupa sticla, dupa pipa, dupa tipa sunt mort
Si cand nu mai pot, mai pot putin
Clubul e plin, sa ma vezi cum le combin!

Tot la fel de high, o ard mereu in top
Dupa sticla, dupa pipa, dupa tipa sunt mort
Si cand nu mai pot, mai pot putin
Clubul e plin, sa ma vezi cum le combin!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro