#Altceva - 0710 feat. DOC (Versuri)

Versuri

#Altceva - 0710 feat. DOC (Versuri)
#Altceva - 0710 feat. DOC (Videoclip oficial)

Da-i foc aprinde-l, hai sa povestim
Hai sa mai vorbim sa ne amintim cand ne prajim
C-au trecut atatia ani de cand jucam in acest film
Ne strangeam vinerea si sambata o ardeam chill
Copil pe atunci credeam ca pot sa bag un kill'
Dar dupa ce il luam si-l tineam in piept ramaneam imobil
Si toti imi ziceau sa nu-l mai tin atat de mult
Sa nu-l adorm se ducea tot si le pasam cotor cu scrum
Camera plina fum, fete baieti nebuni
Aceeasi intrebare! Cine mai face-un cui
Nu stiam ce sa fac sa-l pasez in stanga mea
Sau sa-l mai tin exagerat de mult ca poate nu m-am spart
Iar m-am enervat si iar m-am enervat
Pe un dealer de cacat ce m-a furat iar la cantar
El si-o arde prietenar, imi zice ca e presata
Da-n olanda am vazut cum tre s-arate iarba toata
Taiata pisata, maruntita si rulata
Cristale, rasina putina ciocolata
In hartie colorata, arabic naturala
Pentru sanatate, planta medicinala

Toata viata zero sapte
Niciodata unu zero
Toata viata zero sapte (Ce?)
Toata viata zero sapte
Fiindca din pacate frate ai discount la cantitate

Zero sapte ca nu stii cum tre' s-arate
Unu zero
Zero sapte ca nu stii cum tre' s-arate
Unu zero
Zero sapte unu zero zero sapte unu zero zero sapte

Putini baga, mai multi imita
Ii vad dupa mimica
Ce x-2 unu zero, victorie la limita
Plina de cristale parca-i pirita
La stanga-i legea firii dam
Hora uniri dam-dam-diri-dam
GDV un fel de f de cat de treaz sunt
Nu-i craciun si-am brazi buni
Oranj cu verde, praz pur
Rezumat, erai in picioare fumai haz cazi cur
Sa vezi faza, dai nas in nas cu tunu' de bas, dur
Din v-ul meu nu raman crengute, ci vreascuri
Femeia zice ca muguru' tau e subtire si prea scurt (prea scurt)
Zero sapte la saizeci nu-i prea scump
A, tu iei iei sa fumeze esti prea scump
Toate-ncep cu zero sapte ca orice numar de mobil
Dar nu poa' sa te joace frate orice gluma de copil
D-aia sa fii sigur suta-n suta daca-mi iau mai multa
Croitoru e la mine si nu-mi fac costum de nunta! (Doc!)

Toata viata zero sapte
La mine doar de la zece-n sus se poate
Toata viata zero sapte
Dai mai multi bani pe mai putina cantitate
Am discount la toate
Acces nelimitat 24/7
Toata viata zero sapte
Primesc doar muguri, tu resturi si cioate
Iti suni un prieten care suna la alt prieten
Si roaga un prieten sa ia de la alt prieten
Si uite asa ajunge la voi zero sapte
Dupa ce ati scos din buzunar cat dau pe sapte
Si sa nu zic de calitate
Ard doar din import, tu arzi de pe camp de prin sate
Plus ca mai si asteptare
Dai banii-n avans si primesti ziua urmatoare
Ard copaci de cand ma trezesc
Pana cand ma culc nu, nu ma stresez
Recomandare de la doctor cat mai mult sa fumez
Vreau sa fiu sanatos, putin tutun cand rulez.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro