Sisu Tudor - Mars militar cu Puya si D-Trone (Versuri)

Versuri

Sisu Tudor - Mars militar cu Puya si D-Trone (Versuri)
Sisu Tudor - Mars militar cu Puya si D-Trone (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (D-Trone):
Balta Albă nu prea e loc de căței
Care care toată ziua diri diri dari dei
Am soldații mei grei care te-nvață să vrei
Să faci totu din plăcere fără să-ți pese de lei
Hai, dă-mi o șansă să te bag in my brain
Să vezi cum îți crapă timpanul până număr la trei
Am cunoscut oameni pe care nu-i cunosc de obicei
Care au lanțuri pe piele dar nu ca-n ”Umbra lui Grey”
Știi, tu nu zâmbești că sunt probleme-n sistem
Tre să trag tare de lume să putem face ce vrem
De-aia trag tare pe piese să iasă Krem a la Krem
Ca să tragi tare în ăia care te bagă-n infern
Tre să fii ferm, din orice punct de vedere
Că dacă o arzi agitat o să fii pus la tăcere
Marșul înseamnă durere, e scris acolo în stele
Cu disciplină de fier o să te-apropii de ele

Strofa 2 (Sisu Tudor):
Când ești crescut de mic să faci rele
Cum să mai te sperie Sfântul Nicolae cu nuiele?
Dame se mișcă, zici c-ar fi iele
Deci dăi lăutare în ele până se rup corzile
Lasă mimozele să danseze până le cad cozile
Noi suntem de la F.C. Străzile
Deci ridic paharul pentru Iancu Jianu
Și toți haiducii care ne-au făcut mândru neamul
George Manu și Căpitanu
Eu cred în nație deci am ditamai clanul
Dar cât timp stați separați în enclave le faceți lor planul
Eu nu am nimic cu jidanul, țiganul, maghiarul
Am ceva cu trădătorul, mincinosul, măgarul
Toți au parte de judecată
Și superioară și uite că vine și imediată
Tu-i spui ghinion, eu o numesc răsplată
Poți să te speli pe mâini chiar și cu apă plată
Eu n-o să te cred niciodată
Fiindcă știu, sângele iese mai greu ca orice pată

Refren (Puya):
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept

Strofa 3 (Sisu Tudor):
E o țară cu plaiuri mioritice și animale politice
Care ne vând pentru paradisuri la tropice
E un mediu propice
Pentru caractere sadice, povești tragice
Rețetele clasice, îmbogățiri magice
Rearanjează clasele
Ce crezi? Știu tot despre design social
Și toți vectorii de comunicare umani
Sesizez manipularea colectivului general
Se poate vedea clar și la nivel stradal
Dar bagabonții preferă un pai baban
Relax pe maidan, căderi ca Adam
Reveniri ca Liverpool cu Milan
Resping lovituri de pedeapsă ca Duckadam
Joc și pe iarbă și pe macadam
Că sunt jumate oltean, jumate macedonean
Cad pe beat ca un marș militar
Marș mă că eu nu-s veteran!
Eu sunt pretorian și asasinez împărați și sultani
Îi dobor ca la un pasaj de sitar

Refren (Puya):
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept

Strofa 4 (Puya):
Sărută-ți copiile, părinții și frați
Războaiele tale, nu, nu le duc alții
Zeci de corporații, marele ca nații
Te muncesc non-stop că așa sunt bogații
Te țin departe de copii, ești în datorii
Ca să-ți revii dai averi pe doctorii
Care mișcări de masă?
Că la noi se protestează doar după ora 6
Ești european, ai reușit, de-aia mai nou
Ei te trimit să fumezi țigarea în frig
Nu fii tâmpit, e stare de asediu
Luptă! Ăsta e singurul remediu

Refren (Puya):
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept
Stâng, drept. Stâng, drept
N-o să reușești, decât stând drept

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro