Sisu Tudor - Frica cu Alex Velea (Versuri)

Versuri

Sisu Tudor - Frica cu Alex Velea (Versuri)
Sisu Tudor - Frica cu Alex Velea (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Sisu Tudor):
Ce e frἰca... frica-i salariul minim pe economie, cand dai milioane pe-o lamaie, da-le-as la m**e
Prostii le fac statuie ca-s pacaliti cu vrajeala din UE, fumuri din cuie
Sunt zile in care inima-mi suie, alteori creieru-mi tiuie, alarmele piuie
Joaca-te fiule, si ma prabusesc ca o avalansa fara puncte si fara virgule
Am fricile mele aproape tangibile, televiziunea livreaza lucruri oribile
Tudor se teme de-naltimi si miscare, d-aia sta si la sosire si la plecare
Si-n centru si la limitele exterioare, caut sa-mi simt infiniturile interioare
Filozofiile sunt firimituri neindestulatoare, doar rugaciune nu stiu alta alinare
Stii ca de ce ti-e frica oricum nu scapi, nu incerca
Sa fugi degeaba, ce-i de frica nu se mai ridica, nu uita
Hai lupta cu frica, nu te preda
Ai o arma ascunsa in inima ta
Arma de care-ti vorbesc este iubirea
Folosesti-o intelept si nu te pierde cu firea
Ce-i frica... grija ca maine sa ai papica sa-ti creasca frumos fiul si fiica
Da-s unii care vor sa-ti creasca frica si te fac dependent de tot si nimic
Iti inchid gura cu sutica in timp ce ministri fug cu seiful prin Osica
Tu esti terorizat ca ti-a taiat calea pisica si ce-au spus la horoscop te irita ca urzica
Ai crede orice numai in adevar niciodata e terorizant sa stii ce joc se joaca
Ce masti se poarta, ce hauri se casca, la vitaza asta nu conteaza c-ai casca
Normal c-ar trebui sa te temi, macar sa te ingrijorezi ca liderii nu-s demni
Si parca au capete de lemn, toti gresimi da' macar nu toti juram solemn

Refren (Alex Velea):
Stii ca de ce ti-e frica oricum nu scapi, nu incerca
Sa fugi degeaba, ce-i de frica nu se mai ridica, nu uita
Hai lupta cu frica, nu te preda
Ai o arma ascunsa in inima ta
Arma de care-ti vorbesc este iubirea
Folosesti-o intelept si nu te pierde cu firea

Strofa 2 (Sisu Tudor):
Ce-i frica.. lipsa curajului, motivul anturajului, mirajul orasului
Te fac sa simti c-ai tupeul borfasului si migrenele posibil din cauza hasului
Zici ca n-o sa mai crestem vreodata, ne jucam sansele cu putere de la Tata
N-am crezut in noroc niciodata, tot ce-am primit de fapt e doar o rasplata
Nu, stai, asteapta, da fapt e doar mila ca n-am mers singur in bocancii mei nicio mila
Caritatea-i vrajeala de firma, calitatea-i infima, bunastarea dezbina
Si-ncepe sa-ti fie frica ca vei fi intepat ca la scrima.. gen, au pus logo-ul la banca, o albina
Cat de prost sa fii sa nu vezi ironia subtila, da' tu dormi de parca ti-au dat o pastila

Refren (Alex Velea):
Stii ca de ce ti-e frica oricum nu scapi, nu incerca
Sa fugi degeaba, ce-i de frica nu se mai ridica, nu uita
Hai lupta cu frica, nu te preda
Ai o arma ascunsa in inima ta
Arma de care-ti vorbesc este iubirea
Folosestἰ-o intelept si nu te pierde cu firea...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro