Sisu Tudor cu Karie - Strategie (Versuri)

Versuri

Sisu Tudor cu Karie - Strategie (Versuri)
Sisu Tudor cu Karie - Strategie (Videoclip Oficial)

Intro (Sisu Tudor):
Strategie, fratele meu, zi de zi
Ca o tabla de sah, intelegi ce vreau sa zic
Tre’ sa-ti mearga mintea repede
Sa-ti bata inima in piept, cam asa sta treaba
Sa simti viata, manca-ti-as gura ta

Strofa 1 (Sisu Tudor):
Sa traiesti in saracie nu-i nicio smecherie
Ori te rogi in sihastrie, ori trebuie sa rupi norma, fratie
Fiindca esti in razboi cu o intreaga masinarie
Strazile astea nu sunt pentru noi decat drumuri spre puscarie
Da’ dincolo de lacomie si dorinta de bogatie
Stau ascunse ite mai complicate ca intr-o croitorie
Daca nodul e gordian, atunci da-mi sabia mie
Si-am sa-l desfac pana raman din el numai fire
Emotiile le transform in gandire
Fiindca sunt proiectat, ca si tine
Sa ma programez prin iubire
Singuratatea e doar contemplare de sine
Am nevoie de o oglinda sa identific monstrul din mine
N-ai cum sa ai implinire si nici multumire
Cat timp libertatea nu-i supusa unei vointe divine
Daca vrei sa fii liber, trebuie sa supui o parte din tine
Si ascultarea sa-ti devina o parte din fire
De-aia ma incred in frati ca intr-o parte din mine
Si o partitura-mi devine inima in intregime
Ca mi-a spus intr-o seara: „Pune-ma intre regine“
Ce p*la mea altceva te asteptai de la mine

Refren (Karie):
Stiu ca viata e ca un joc de sah
Drumul nu e drept, strazile sunt praf
Timpul zboara repedete, tic-tac, tic-tac
Sunt nebunul care merge in zig-zag

Stiu ca viata e ca un joc de sah
Drumul nu e drept, strazile sunt praf
Timpul zboara repedete, tic-tac, tic-tac
Sunt nebunul care merge in zig-zag

Strofa 2 (Sisu Tudor):
Chiar de ma tulbura, nu ma intorc niciodata
Uraganele astea ce se abat toate deodata
Omul trebuie sa ramana in picioare ca o armata
Daca zaua-i curata, atunci lantu-i stralucitor, fara pata
Da-mi orice monstru sa-l mananc la micul dejun, ca pe-o tarta
Da’ lasa-mi lumina aprinsa, ma tem c-am crescut fara tata
Se vede c-am crescut fara zgarda
Da’ tu ma coplesesti cu iubire, de-aia te ascult ca pe-o harpa
Cateodata as vrea ca toti sa taca
Sa-mi pot scrie simpfonia mea pe ritmuri de toaca
De fapt, e un mars militar pentru lupta asta ce tu crezi ca-i o joaca
Da’ e antrenament pentru minte, trup si suflet, deodata
Marsaluim ca o adevarata armata
Ma astept ca bagabontii sa fie calugari soldati
Nu doar don juani si amanti
Vreau ploi de talanti
Ca talentul le curge in vine la toti acesti frati

Refren (Karie):
Stiu ca viata e ca un joc de sah
Drumul nu e drept, strazile sunt praf
Timpul zboara repedete, tic-tac, tic-tac
Sunt nebunul care merge in zig-zag

Stiu ca viata e ca un joc de sah
Drumul nu e drept, strazile sunt praf
Timpul zboara repedete, tic-tac, tic-tac
Sunt nebunul care merge in zig-zag

Trimiteți un comentariu