Nane - Zile (Versuri)

Versuri

Nane - Zile (Versuri)
Nane - Zile (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Nane):
Draga industrie, vreau sa stii ca nu ca sperii
Chiar daca-ti promovezi toti nepotii si toti verii
Tin sa-ti spun ca nu ma regasesc in ce fac ei
Treaba asta e a mea si n-ai cum sa mi-o iei
Nici daca fac foamea si fac ca toti dracii
Nici dac'o sa ma manance de viu gandacii
Nici daca lumea-si pierde total interesu'
Eu raman la versuri, nu imi pasa ce fac restu'
Ca n-a fost vorba de vreo toala niciodata
Sau vreo p**** buna, din revista decupata
C****, scopu' meu nu-i vreo masina suparata
Cu bune si cu rele, viata mea e arta
Yeah! - Nu mi-e frica de vreo rascruce
Mi-aleg un drum si o sa vad unde ma duce
Gustu' vietii de artist e departe de dulce
Da' nu disper, atata am, atat mi-ajunge...

Refren:
Am zile-n care simt ca pot sa zbor
Si zile-n care ma simt gol pe interior
Dar indiferent ce-ar fi, o iau usor
Fiindca toate vin exact la timpu' lor

Am zile-n care simt ca pot sa zbor
Si zile-n care ma simt gol pe interior
Dar indiferent ce-ar fi, o iau usor
Fiindca toate vin exact la timpu' lor

Strofa 2 (Nane):
In cuiu' asta-mi pun un G-u' sa ma fac bine
De ce nu? Oricum, nu ma-ntelege nimeni
M-au luat depresii ca radiou' nu ma vrea
Nu si-o ard cu piesa mea, da' si-o ard cu ex-a mea
Ah! - Industria ma pierde undeva
Sper macar, in p*** mea, sa ating inima cuiva
Ca ma uit la tineri ce se ratacesc in droguri
Sau, mai trist... Raman captivi pe dupa blocuri
Nimeni n-are habar ce am de gand
"No problemo", fratelo, o sa se vada in curand
Unii-ar vrea sa ma opresc da' nu stiu ca n-am frane,
Vedem cine-i doar un trend si cine va ramane
In ultima viteza, ii dau fara centura
Toate durerile din inima, le scot pe gura
Si simt ca-mi revin, ca o luasem pe aratura
Acum, raspund cu dragoste la ura...

Refren:
Am zile-n care simt ca pot sa zbor
Si zile-n care ma simt gol pe interior
Dar indiferent ce-ar fi, o iau usor
Fiindca toate vin exact la timpu' lor

Am zile-n care simt ca pot sa zbor
Si zile-n care ma simt gol pe interior
Dar indiferent ce-ar fi, o iau usor
Fiindca toate vin exact la timpu' lor

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro