Nane - Validare (Versuri)

Versuri

Nane - Validare (Versuri)
Nane - Validare (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Nane):
Ma gandesc ca in oras e haos
Baietii sunt pusi pe bahaos
Nu se fac bani si e foame
Sotto ca se lasa cu drame
Cand tarfe imbarliga cu barfe
Pisa-m-as pe ele, de carpe!
Prostii asculta si pun botu'
Uite cum o ia razna totu'!
Tensiune, panica pe shtrasse
Astia ard in gasca, rup oase
Vrei să fii baiat, da' n-ai sanse
Au arme albe ca-n '96...
Io vreau doar sa imi vad de treaba
Da' hiene ma tot incearca
Au brigada, vor sa ma faca...
Ma fac sa bag mana in geaca

Refren:
O, Doamne, cate zdrente penale
Se baga-n seama, sa obtina validare
De ce va tine pamantu', nu-mi explic, no
O sa-mbatraniti, asteptand sa pic io

Strofa 2 (Nane):
Am atipit, da' m-am trezit...
Ganduri ma consuma cumplit
De ce p*** mea mai pierd timp
Cu strada, in loc sa ma schimb?
In loc sa fiu mai focusat
Mai fresh si mai organizat
Io mi-o ard prost, in cacat...
Breakdance, ma duc in cap!
Am 99 de probleme
Si-o tarfa nu-i una, ba, nene!
Astia sunt pe strada, fac scheme
Da' ghici ce, coaie, nu ne temem!
Bebe, ai grija de tine, fra'...
Brigada s-a imprastiat!
Esti in probatiune si fragil ca sticksu'
Daca dai o palma, astia rup pixu'!

Refren:
O, Doamne, cate zdrente penale
Se baga-n seama, sa obtina validare
De ce va tine pamantu', nu-mi explic, no
O sa-mbatraniti, asteptand sa pic io

O, Doamne, cate zdrente penale
Se baga-n seama, sa obtina validare
De ce va tine pamantu', nu-mi explic, no
O sa-mbatraniti, asteptand sa pic io

Trimiteți un comentariu